رهبر انقلاب 10 شهریور ماه 95 دستور مهمی خطاب به فرماندهان نیروهای مسلح صادر کردند تا به این وسیله به افزایش توان دفاعی و تهاجمی کشور توجه بیشتری شود.

در صدر اخبار مهم سیاسی امروز دستور مقام معظم رهبری درباره افزایش توان دفاعی و تهاجمی کشور قرار می گیرد. دستوری که فرماندهان نظامی نیروهای مسلح با استقرار سامانه دفاعی اس300 نشان دادند در پی اجرای هرچه سریعتر و پرتوانتر آن هستند.

در ردیف پربازدیدترین اخبار سیاسی امروز هم خبر حضور احمدی نژاد در مرقد امام و غیبت سیدحسن خمینی دیده می شود. پس از آن، اظهارات جدید امام جمعه مشهد باز هم خبرساز شده. جایی که علم الهدی گفت: مساوی دانستن زن و مرد یک نوع طرد کردن واقعیت تکوینی الهی است.

در بین اخبار اقتصادی، یک نامه توجه مخاطبان خبرآنلاین را بیش از همه به خود جلب کرده. نامه طراح غول پیکرترین هواپیمای بوئینگ به ایران ایر به همراه خبر کلاه گشاد میتسوبیشی بر سر مصرف‌کنندگان برای مخاطبان اقتصادی خوان ما جالب بود. البته خبرهای مسکن هنوز هم خریدار خود را دارد و خبر قیمت خرید و فروش آپارتمان در محدوده میدان ولیعصر کلیک خوبی خورد.

در بین اخبار فرهنگی و هنر هم اخلاق و رفتار هنرمندان از همه پربازدیدتر بود. مخاطبان خبرآنلاین به خبر اقرار یک بازیگر به ترس از سوسک روی آنتن زنده واکنش نشان دادند. آنها همچنین به خبر بازداشت خواننده سرشناس به جرم تهدید با سلاح مرگبار 

بیش از دیگر اخبار فرهنگی توجه کردند که نشان می دهد روحیه حادثه خوانی در همه حوزه ها وجود دارد.

 پس از این اخبار هم لو رفتن همکاری یک خواننده در داخل کشور با شادمهر عقیلی رنگ و بوی جنایی اخبار پربازدید امروز در حوزه فرهنگی را غلیظ تر کرد.

 

اما قصه خاصی بخشی های شهرداری و نامه قالیباف به دادستان درباره این خاصه بخشی ها از همه اخبار اجتماعی، بیشتر مورد توجه مخاطبان خبرآنلاین بود.
مخاطبان همچنین دوست داشتند بدانند چرا صداوسیما به عمد می‌خواهد زن ایرانی را عقب نگاه دارد؟

البته قصه تسهیلات بانکی ۴۰۰میلیونی برای مدیران شهرداری و اعضای شورا هم به اندازه کافی برای مخاطبان این سرویس خبرآنلاین جذاب و خواندنی بود که روی آن حسابی کلیک کنند.

در بین متون خنده دار امروز هم  واکنش احمدی‌نژاد به شوخی قاضی‌پور! از همه پربازدیدتر بود.

57231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 574250

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =