محسن کیایی: مادرم به مصطفی زنگ می‌زند تا به من‌نقش بدهد

مصطفی و محسن کیایی، چهارشنبه شب دهم شهریور، مهمان برنامه «خندوانه» بودند و در دو فضای جدی و شوخی، از فعالیت‌های هنری و زندگی شخصی خود گفتند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مصطفی کیایی کارگردان فیلم‌هایی چون «ضدگلوله»، «خط ویژه»، «عصر یخبندان» و «بارکد» و محسن کیایی بازیگر این فیلم‌ها، مهمانان رامبد جوان در برنامه «خندوانه» بودند.

محسن کیایی در ابتدای برنامه با اشاره اختلاف سنی خود با برادرش گفت: «من پنج سال کوچکترم و یادم می‌آید بارها از مدرسه فرار کردم و سر تمرین‌های تئاتر مصطفی می‌رفتم. آنقدر سر تمرین رفتم تا اینکه به من هم یک نقش دادند.»

مصطفی کیایی هم با اشاره به اینکه ابتدا به بازیگری علاقه‌مند بود و سپس دنبال کارگردانی رفت،‌ افزود: «اول عشق بازیگری بودم، ‌اما بعد در ادامه رفتم سراغ کارگردانی. یک نکته در مورد کارگردانی برایم بسیار جذاب است. اینکه چیزی از یک ایده شروع می‌شود و در نهایت تبدیل به فیلم سینمایی می‌شود و روی پرده سینما می‌افتد، به نظرم اتفاق بسیار عجیبی است. آن لحظه عجیبی که فیلم را با مردم می‌بینم برایم بسیار خاص است.»

محسن کیایی در ادامه به خاطرات دوران کودکی‌شان اشاره کرد و گفت: «من و مصطفی درگیری‌های زیادی داشتیم و به شدت کتک‌کاری می‌کردیم. من هیکلم بزرگ بود، اما رحمم بیشتر بود، اما مصطفی رحمش کم‌بود.»

مصطفی کیایی در مورد همکاری با برادر خود توضیح داد: «من زمان نوشتن فیلمنامه اصلا به بازیگران فکر نمی‌کنم به خصوص به محسن چون این باعث می‌شود نقش‌ها تکراری شوند. اما زمانی که احساس می‌کنم نقشی مناسب محسن است، آن نقش را به او می‌سپارم.»

محسن کیایی در واکنش به صحبت‌های برادرش گفت: «مصطفی موقع انتخاب بازیگر هم به من فکر نمی‌کند،‌ مادرم زنگ می‌زند و من را پپیشنهاد می‌کند.»

برنامه با اجرای ترانه از سوی محسن کیایی و اجرای یک قطعه نمایشی با حضور رامبد جوان و محسن کیایی به عنوان بازیگر و مصطفی کیایی در مقام کارگردان ادامه پیدا کرد.

5858

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 574229

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۴:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۱
    8 2
    فوق العاده بودند این دو برادر. ماشاله سر شار از انرژی. همیشه موفق باشید.
  • بی نام A1 ۰۴:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۱
    6 3
    امشب خندوانه خییییییییییییییییییییییییلی خوب بودعالیییییییییییییییییییییییییییییییی
  • بی نام A1 ۰۷:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۱
    9 6
    مگه خوانندگان خبرآنلاین هم تلویزیون ایران رامیبینند؟ ...
  • سمیرا A1 ۱۹:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۱
    2 2
    سلام. برادران کیایی شب به یاد موندنی رو از خودشون بجا گذاشتند...
  • سمیرا A1 ۱۹:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۱
    2 2
    مرسی از دوتاییشون..