پس‌لرزه‌های کتک‌کاری نماینده ارومیه، اخبار مسکن، مرگ یک خواننده و .../ پربازدیدترین‌های هشتم شهریور

در بین اخبار پربازدید امروز، ۸شهریور۹۵ اخبار مربوط به کتک خوردن یک خبرنگار از دست نماینده ارومیه، جایگاه ویژه‌ای داشت و در اخبار جدی سیاسی و اخبار خیلی جدی سرویس طنز و کاریکاتور خبرآنلاین پربازدید شد.

در بین اخبار پراهمیت سیاسی امروز سخنان دکتر روحانی درباره رضایت رهبر انقلاب از مصوبه تعیین سقف برای دریافتی مدیران و سایر نکاتی که رئیس جمهور بیان کرد، به چشم می خورد.

ولی پربازدیدترین اخبار سیاسی به ماجرای دامنه دار کتک کاری نادر قاضی پور، نماینده ارومیه با یک خبرنگار مربوط می شود.
جزئیات کتک زدن یک خبرنگار توسط نماینده ارومیه و واکنش اینستاگرامی عارف به برخورد فیزیکی قاضی‌پور به همراه واکنش روزنامه ای که خبرنگارش کتک خورده از پربازدیدترین های امروز سرویس سیاسی بود.

در حوزه اقتصادی، اخبار مربوط به مسکن، بیشترین کلیک را از مخاطبان گرفت.
مخاطبان سرویس اقتصادی خبرآنلاین به خبر اقساط وام‌های ۸۰ تا ۱۶۰ میلیونی مسکن با سود تک‌رقمی و خبر داغ بودن بازار مسکن در استانهای مختلف واکنش نشان دادند و این اخبار را خواندند.
آنها همچنین خواستند بدانند قیمت خریدوفروش آپارتمان در محدوده میدان منیریه چقدر است.

خبر مرگ یک خواننده افسانه ای آمریکای لاتین برای مخاطبان سرویس فرهنگ و هنر ما جذاب بود. در کنار این مطلب، خبر نمایش نخستین قرار عاشقانه اوباما بر پرده سینما هم توجه خیلی از مخاطبان را جلب کرد.
آنها همچنین به خبری درباره شاهکار تحسین شده فرهادی فیلمساز بزرگ ایرانی روی خوش نشان دادند که درباره سئانس فوق‌العاده شش صبح برای تماشای فیلم "فروشنده" بود.

و اما ماجرای خیر و ببخش املاک عمومی توسط شهرداری تهران باعث شد تا ماجرای به مجلس کشیده شود و نماینده تهران بگوید: شهرداری،باتطمیع سازمانها ونهادها فساد را گسترش داد

خبر گلایه مسافران از پذیرایی بی‌مایه در هواپیمایی کیش ایرلاین هم توجه مخاطبان را جلب کرد تا به همراه اعلام آزادی مشروط «امید کوکبی» در بین پربازدیدترینهای بخش اجتماعی خبرآنلاین بود.

در حوزه بین الملل خبرآنلاین هم پرونده‌ای که برای یک سفر بی‌سابقه و دیپلماتیک درست شد، توجه مخاطبان را جلب کرد.
آنها همچنین به عکس شش وزیر زن کابینه جدید تونس به همراه نخست وزیر روی خوش نشان دادند و خبر اعلام موضع آمریکا و روسیه درباره استقلال کردها هم از نگاه آنها پربازدید شد.

خبر سه میلیونی شدن سیم کارت کد یک هم برای مخاطبان سرویس فناوری اطلاعات ما جالب توجه بود.

اما در حوزه طنز و کاریکاتور خبرآنلاین هم رفتار عجیب قاضی پور و کتک کاری او با خبرنگاران باعث شد خنده روی لب مخاطبان بنشیند چون آنها هم کاریکاتور خدا قوت دلاور و ضربه استاد قاضی پور را دیدند و لذت بردند.

57231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 573305

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =