سرمربی تیم ملی فوتبال ایران صعود به جام جهانی را به صعود به قله اورست تشبیه کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران امروز در تمرین تیمش که چند مهمان ویژه داشت گفت: آقایان جهانگیری، گودرزی، پروین و سجادی برای حضورتان در تمرین تیم ملی تشکر می کنم. شما به قلب فوتبال ایران یعنی ورزشگاه آزادی آمده اید. از صمیم قلب از همه تشکر می کنم. این کار بزرگی برای تیم ملی فوتبال ایران بود.
او ادامه داد: آقای جهانگیری حضور شما را افتخار بزرگی برای خود می دانیم. این یکی از افتخاراتی است که در ذهن ما می ماند. این وظیفه ما را سنگین تر می کند. در 5 سال گذشته سعی کرده ام جایگاه پیراهن تیم ملی ایران را در جایگاه رفیعی قرار دهیم و حضور شما به ما کمک می کند که مسیر را مستحکم تر ادامه بدهیم و بار دیگر از شما تشکر می کنم.
کی روش گفت: به نمایندگی از خانواده بزرگ فوتبال سلام ما را به دکتر روحانی و اعضای دولت برسانید. باز هم از شما تشکر می کنم.
سرمربی تیم ملی در پایان صحبت هایش گفت: خدا را شکر همه چیز خوب است. آماده رویارویی با قطر هستیم. البته صعود به جام جهانی مثل کوهنوردی و فتح قله اورست است. مطمئنا چند روز آرام خواهیم داشت اما توفان هایی هست که امیدوارم دست در دست هم آن ها را پشت سر بگذاریم.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 573288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =