حسین نجابت با بیان اینکه ایثارگران و رهپویان لیستی 10- 12 از شخصیت‌های اصولگرا را برای انتخاب نامزد انتخابات ریاست جمهوری در دست بررسی دارند، گفت: از این جمع اقبال بیشتری به نادران، زاکانی و فروزنده وجود دارد.

حسین نجابت که در کافه خبر خبرگزاری خبرآنلاین حضور یافت درباره اختلاف نظرها راجع به نقش جامعتین در شورای ائتلاف اصولگرایان گفت: تفاوت در این است که آیا جامعتین حَکَم باشند یا بازیگر اصلی شوند. این ممکن است محل اختلاف سلیقه باشد.

وی افزود: به طور روشن تر یک نگاه آن است که ما باید روحانیت را درگیر کار اجرایی کنیم، نگاه دیگر می گوید نمایندگان سلایق اصولگرا کار جمعی کنند اما حَکم و ناظر روحانیت باشد.

این فعال سیاسی اصولگرا نزدیک به جمیعت ایثارگران یادآور شد: ایثارگران از نگاه دوم حمایت می کند که ما یک شورایی شکل می دهیم کار خودشان را منطقی انجام می دهند ناظر و حکم جامعتین هستند که همه حکمیت آنها را قبول دارند.

وی درباره گزینه های مدنظر جمعیت رهپویان و جمعیت ایثارگران برای انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: لیست ۱۰ تا ۱۲ نفری را دارند ارزیابی می کنند. آنجا آقایان نادران، زاکانی و فروزنده شورای مرکزی هستند و اقبال به آنها بیشتر است. یکی دو نفر دیگری هم هستند که نمی خواهم اسم ببرم.

نماینده ادوار مجلس توضیح داد: سابقه جمعیت ایثارگران و رهپویان نگاه شود در تمام ادوار انتخابات تحول خواهان گزینه داشتند. البته خیلی اوقات از گزینه خودشان دست برداشتند و سراغ ائتلاف رفتند. فکر می کنم اصولگرایان تحول خواه در اینکه مصالح جمع، کشور و اسلام را در نظر می گیرند بدیل ندارند. به کرات در مجلس یا انتخابات ریاست جمهوری از گزینه خودشان عدول کردند.

مشروح کافه خبر خبرگزاری خبرآنلاین با حسین نجابت را اینجا بخوانید

29214

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 573287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =