عبداللهی: منصوریان را هم مثل کی‌روش می‌زنند

روزنامه خبرورزشی نوشت: نصرالله عبداللهی که در بهار سال ۱۹۷۸ در آرژانتین حضور در هر سه بازی را با لباس آدیداس تجربه کرد حالا از اینکه پس از سال‌ها تیم ملی ایران یک لباس برند معروف می‌پوشد خوشحال بود.

سرپرست استقلال در گفت‌وگو با خبرورزشی از بازی تیم ملی و قطر و همچنین اوضاع تیم محبوبش حرف زد.

از استقلال چه خبر؟
دیروز یک بازی دستگرمی دیگر داشتیم و اوضاع آرام آرام به سمتی که کادر فنی انتظارش را دارد حرکت می‌کند. نقطه ضعف‌ها را استخراج کرده‌اند و در حال برطرف کردن‌شان هستند.

حق‌دوست را چطور بازیکنی دیدید؟
هافبک ریزنقشی است که فکر می‌کنم بتواند برخی مشکلات در این خط را حل کند.

نوع بازی‌‌اش را شبیه چه بازیکنی می‌دانید؟
شباهت‌های زیادی به بازی فرشاد احمدزاده در پرسپولیس دارد.

پادوانی استقلالی شد یا نه؟
هنوز نه! متأسفانه مشکلاتی وجود دارد که باید باشگاه سپاهان آنها را برطرف کند.

اگر استقلالی شود با برزیلی دیگر تیم‌‌تان زوج خوبی می‌شوند؟
قطعاً این اتفاق می‌افتد. آنها هم‌زبان هستند، پادوانی هم قد و قواره بلندی دارد و هم تجربه‌‌اش را می‌تواند در اختیار رابسون بگذارد. در کل اگر این بازیکن را بگیریم اتفاق خوبی است.

شرایط روحی منصوریان چطور است؟
اگر حاشیه‌سازها بگذارند خوب است. متأسفانه برخی شلوغ‌بازی می‌کنند و در این مواقع کادر مدیریتی باشگاه موظف است که با حمایت از کادر فنی جواب حاشیه‌سازان را بدهد که البته این اتفاق هم رخ داده است.

بازی تیم ملی با قطر را چطور پیش‌بینی می‌کنید؟
این بازی اول است و همیشه بازی‌های اول دشوار هستند البته من برعکس خیلی‌ها که با کی‌روش زاویه دارند از این مربی خیلی خوشم می‌‌آید و دوستش دارم. او هر کاری می‌کند درست انجامش می‌دهد.

مثال می‌زنید؟
مثلاً وقتی خواست تیم ملی را تغییر بدهد یواش یواش بازیکنان جوان را به ترکیب تیم راه داد و مسن‌ها را خیلی آرام از تیم دور کرد البته هنوز تعدادی باتجربه را برای خود نگه داشته که این هم نشان از هوشش است.

خیلی از رفتارهای کی‌روش را زیر نظر داشته‌اید؟
او کارش را بلد است و بی‌هدف نیست. فرق او با خیلی از مربیان هم‌سطحش این است اما خدا نکند که برخی رسانه‌ها با یک نفر چپ بیفتند، آن وقت است که انواع و اقسام عیب و ایرادها را از زبان این و آن علیه طرف می‌نویسند و کسی هم حوصله ندارد از این همه مطلب شکایت کند. اصلاً نمی‌دانیم چه کسانی هستند. اتفاقی که برای منصوریان هم افتاده مانند کی‌روش است البته از حق نگذریم برخی منتقدان هم حرف خوبی می‌زنند که ارزش دارد ولی این کی‌روش رزومه‌دار است و تیم را به جام جهانی‌ برده و در جام ملت‌ها هم آن اتفاقات رخ داد که حذف شدیم وگرنه تیم ملی‌مان سرمربی خوبی دارد.

قطر را چطور تیمی می‌بینید؟
تیم خوبی است که از بازیکنان خارجی زیادی در ترکیب خود بهره می‌برد البته گفتم که بازی اول است و باید مراقب اوضاع بود.

به تیم خودمان امیدوار هستید؟
البته که هستم. کی‌روش به خوبی بازیکنانش را می‌شناسد و قطعاً برای چیدمان ترکیب تیمش هیچ ملاحظاتی را هم در نظر نمی‌گیرد. قطعاً او بیشتر از همه ما ایرانی‌ها دوست دارد تیم تحت امرش برنده شود.

ارزیابی کلی‌‌تان از نفرات تیم ملی چیست؟
آزمون، جهانبخش، عزت‌اللهی و همه نفرات خوب هستند و امیدوارم در بازی هم به همین خوبی باشند که این هفته‌ها در اروپا بودند.

برند تیم ملی هم که آدیداس شد، خبر دارید؟
باعث خوشحالی است. فکر می‌کنم آدیداس آمد تا دوره تبلیغات برندهای دیگر تمام شود.

در جام جهانی‌ آرژانتین هم آدیداس می‌پوشیدید؟
بله! یادش بخیر؛ لباس‌هایش عالی بودند. آدیداس برند بزرگ و معروفی است که آلمانی است و تیم ملی آلمان هم همین مارک را می‌پوشد. لباس خوب پوشیدن یعنی ارزش گذاشتن به تیم اول مملکت. در این مدت هم حیف بود که تیم‌های درجه سه آسیا از این مارک‌ها می‌پوشیدند ولی ما نه.

43503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 573270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =