امیدنامه نوشت: سایت نزدیک به مصطفی پورمحمدی وزیر دادگستری در یادداشتی از آنچه سکوت عارف در مجلس دهم نامید انتقاد کرد.

در بخشی از مطلب منتشر شده در سایت نزدیک به محمدرضا عارف آمده است؛

نامه نیوز سایت نزدیک به وزیر کشور دولت احمدی نژاد که این روزها به واسطه فایل صوتی آیت الله منتظری خبرساز شده است در حالی از سکوت رئیس فراکسیون امید در قبال برخی موضوعات مرتبط با حقوق شهروندی از جمله لغو کنسرت ها گلایه می کند که چندی پیش همین سایت خبری انتقاد شدید عارف از لغو کنسرت ها را منتشر کرده بو. جالب آنکه نامه نیوز پیشتر هم مواضع دکتر عارف درخصوص مسایل جاری کشور را انتشار داده بود.

این سایت خبری در ادامه مطلب انتقادی خود از عملکرد رئیس فراکسیون امید دلایلی نظیر «ژست عارفانه!، انتقام ریاست و تغییر استراتژی» را دلایلی ذکر کرد که دکتر عارف سکوت پیشه کرده است.به نظر می رسد یادداشت نویس این سایت خبری آنچنان از فضای رسانه ای و سیاسی کشور به دور بوده و یا در صدد القاء سکوت رئیس فراکسون امید به خوانندگان سایت خود است که اظهانظرهای هدفمند دکتر عارف را نمی خواهد ببیند.رئیس فراکسیون امید در طول مدت حضورش در پارلمان مواضع روشن و شفاف در قبال مسائل مهم کشور از جمله استیضاح وزرا،لغو کنسرت ها و حمایت از عملکرد دولت روحانی داشته است.

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 572828

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عرشیا A1 ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
    1 0
    جالب اینکه جناب پور محمدی اینچنین مواضعی اتخاذ میکنند .واحیرتا.....
  • امیر تبریز اوغلی IR ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
    1 7
    ایشون هووز در فکر پیروزی تو انتخابات هستن.خخخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • علی A1 ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
    2 1
    متاسفانه دکتر عارف همه کسانی را که به امیدی به ایشان رای دادن تا صدای انها در مجلس باشد نا امید کرده/// اقای عارف . جواب میلیونها رایی که مردم به شما دادند را چکونه میدهی؟