از شاهکار واگذاری املاک تهران به خواص تا بحث اعدام‌های ۶۷ در مجلس/ پُر بازدیدهای هفتم شهریور

امروز هفتم شهریور 95، پربازدیدترین اخبار بیشتر درباره دور و بر مسایلی مانند انتشار گزارش سازمان بازرسی کل کشور درباره واگذاری املاک در شهرداری تهران به برخی خواص و پس لرزه‌های اعدام‌های سال 67 در مجلس دور می‌زد.

امروز بیشتر خبرهای پربازدید خبرآنلاین درباره مسایل داغ روز از جمله تایید گزارش دهی درباره واگذاری های املاک توسط شهرداری تهران به برخی خواص بود.

در دنیای سیاست هم مخاطبان ما تصویر جالبی از ادای احترام سرلشکر فیروزآبادی در مقابل آیت الله هاشمی را بسیار پسندیدند.

ولی پس‌لرزه نامه مطهری درباره اعدام‌های سال67  همچنان ادامه دارد و پرکلیک است.
در کنار این اخبار، حضور سعید جلیلی و احمدی‌نژاد که پاشنه کفش‌هایشان برای انتخابات ریاست‌جمهوری را بالا کشیدند هم برای دلواپسان مایه تسلی خاطر شد و برای رقبا، مایه نگرانی.

اظهارنظر مخاطبان سرویس اقتصادی خبرآنلاین درباره ارزیابی عملکرد وزارت نفت در این حوزه پربازدید بود.

همچنین رکورد جدید کاهش قیمت وام مسکن در کنار پاسخ به این سئوال که چرا فرودگاه 72 ساله مهرآباد نباید تعطیل شود؟ برای مخاطبان اقتصاد دان و اقتصادخوان ما، جالب توجه بود.

در حوزه فرهنگ و هنر پاسخ‌های صادقانه نرگس محمدی به مهران مدیری در برنامه دورهمی باعث شد تا مردم در جریان اخبار حوزه تلویزیون قرار بگیرند.

البته حضور آقای بازیگر در منزل مرحوم داوود رشیدی هم برای مخاطبان این بخش، جالب توجه بود تا به همراه خبر تشییع پیکر بازیگر نقش مفتش شش انگشتی در بین علاقمندان از پربازدیدترین های هنری امروز خبرآنلاین باشد.

اما بشنوید از اخبار اجتماعی که در صدر پربازدیدترین این اخبار واکنش معاون وزیر بهداشت به سخنان امروز دادستان تهران درباره حجاب پرستاران نشسته است.

پس از آن احتمال وقوع زلزله مرگبار در تهران و چند شهر بزرگ دیگر برای مخاطبان جالب توجه بود و صدالبته اخبار حوادثی هم سهم قابل ملاحظه ای در کلیک خوردن داشت.

پیام عجیب تروریست‌های خردسال داعشی خطاب به کردها که گفته بودند قبرها را حفر کنید و فرزندانتان را آماده سرنوشت سازید برای مخاطبان سرویس بین الملل خبرآنلاین بسیار عجیب بود.

این مخاطبان همچنین به خبر مقصد بعدی تروریست ها واکنش نشان دادند.

توئیتر هم اعلام کرد به‌زودی کاربران ایرانی حمله‌کننده به صفحات افراد معروف را فیلتر می‌کند و  شاهکار جدید شهرداری تهران هم به مزاق مخاطبان سرویس طنز و کاریکاتور خوش آمد.

57231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 572819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =