سی‌امین سالگرد تاسیس دانشکده مهندسی کامپیوتر همزمان با پنجاهمین سال تاسیس دانشگاه صنعتی شریف در تاریخ هفت مهرماه سال جاری برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ دانشکده مهندسی کامپیوتر دانشگاه صنعتی شریف به عنوان اولین در ایران، جهت دهنده به موسسات آموزش عالی کشور برای تربیت کارشناسان و اساتید در زمینه علوم و مهندسی کامپیوتر اعم از تئوری و مهندسی نرم افزار، معماری کامپیوتر، هوش مصنوعی و فناوری اطلاعات بوده است.

دانش رایانش از پرداختن به طراحی و ساخت کامپیوترها آغاز شده و نام مهندسی کامپیوتر به جهت تاریخی از این جهت بر آن نهاده شده است.

از تمامی اساتید و فارغ التحصیلان این دانشکده که مایل به شرکت در این جشن میباشند خواهشمند است جهت حضور به آدرس 50ce.sharif.ir مراجعه کنید.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 572735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
    0 0
    18 شهریور هم دانشگاه هاروارد 380 سالگی خود را جشن میگیرد
  • بی نام IR ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
    0 0
    يك سوال هميشگي، آنست كه چرا هيچيك از فارغ التحصيلان دانشگاه شريف با آنهمه توانايي نتوانسته اند همانند افرادي مانند بيل گيتس يا استيو جابز يا ديگران در عرصه تحولات جهاني در فناوري تاثير گذار باشند؟ آيا اين موضوع نياز به تحقيق ندارد؟ آيا در دانشكده هاي مديريت، فناوري يا علوم انساني نمي توان تزهاي فوق ليسانس يا دكترا را به اين تحقيق اختصاص داد؟