ایسنا نوشت: گزارشات رسانه‌ای حاکی از آن است که یکی از ژنرال‌های ارتش آمریکا به دنبال تحقیقاتی که تایید کرد وی به مدت 10 سال روابط نامشروع داشته و سبک زندگی هوس‌بازانه و لذت طلبانه‌ای را پیش گرفته، از سمت خود برکنار شد.

 روزنامه یو اس ای تودی، گزارش داد ژنرال "دیوید هایت" که تا مه سال جاری میلادی عملیات‌های فرماندهی آمریکا در اروپا را اداره می‌کرد با یک مقاطعه کار نظامی که در سال 2005 میلادی در عراق با وی دیدار کرده بود، روابط نامشروع داشت.

تحقیقات صورت گرفته نشان دادند، آن‌ها مرتبا روابط جنسی داشتند و با شرکای متعدد و زوج‌های دیگر به کلوب رفته و مهمانی برگزار می‌کردند.

گزارشات رسانه‌ای تاکید کردند، داشتن روابط نامشروع نقض قوانین ارتش است و چنین فعالیت‌هایی یک مقام عالی رتبه ارتش را هدف تهدید و اخاذی قرار می‌دهد و یک تهدید امنیتی جدی محسوب می‌شود.

هایت که در جریان عملیات 2011 میلادی که منجر به مرگ اسامه بن لادن، رهبر القاعده شد یکی از مشاوران اصلی آدمیرال مایک مولن، رئیس سابق ستاد مشترک ارتش بود، به اطلاعات امنیتی ملی بسیار مهم و سطح بالا دسترسی داشت.

ژنرال هایت یک مرد متاهل و پدر چهار فرزند است اما در کنار زندگی متاهلی با جنیفر آرمسترانگ 49 ساله که جزئیات روابط نامشروعشان را فاش کرد، ارتباط برقرار کرد.

این دو در سال 2005 میلادی با یکدیگر دیدار کردند که در آن هنگام آرمسترانگ به عنوان یکی از مقاطعه کاران ارتش در عراق کار می‌کرد.

در آن زمان ژنرال هایت به عنوان فرمانده "گردان رنجر 2" در عراق مستقر شد.

آرمسترانگ برای هایت یک ایمیل عاشقانه ارسال کرد و در آن از لبخند فوق‌العاده وی تعریف کرد؛ ایمیلی که منجر به روابط نامشروع چندین ساله شد و در تمام مدت ایمیل‌های عاشقانه متقابل ادامه داشت.

آرمسترانگ گفت: من برای قرار ملاقات‌های عاشقانه‌مان زوج و زنانی را در خانه خودم یا کلوب‌هایی که در ویرجینیای شمالی می‌رفتیم، دعوت می‌کردم. این مساله مربوط به زمانی است که هایت در پنتاگون کار می‌کرد.

روابط نامشروع آن‌ها در سال 2015 میلادی ناگهان پایان یافت چرا که یک خبرچین ناشناس به این بازرس کل پنتاگون در خصوص سوء رفتارش هشدار داد.

محققان همچنین دریافتند که ژنرال هایت به منظور تماس با آرمسترانگ برای برنامه ریزی روابط جنسی از منابع دولتی سوء‌ استفاده کرد.

هایت 84 تماس خصوصی از تلفن همراه دولتی‌اش برقرار کرد که به طور کلی 1400 دقیقه می‌شدند.

وی همچنین مرتبا از حساب کاربری نظامی‌اش برای آرمسترانگ ایمیل ارسال کرده بود. آرمسترانگ کپی‌هایی از این مکالمات را در اختیار روزنامه یو اس ای تو دی قرار داد.

52310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 572670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =