انتقاد وزیر ورزش از عملکرد کاروان ایران در المپیک

وزیر ورزش می گوید کاروان ایران در برزیل عملکرد راضی کننده نداشت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛  محمود گودرزی وزیر ورزش درباره عملکرد کاروان ورزش ایران در المپیک می گوید: «آن چیزی که الان می‌توان عنوان کرد این است که در مجموع خوب بود. در واقع کاروان اعزامی به المپیک توانست رتبه دوم در بین کاروان‌های اعزامی ایران در طول تاریخ المپیک را به‌دست بیاورد که این قابل توجه است، اما راضی‌کننده نیست. از حالا باید برنامه‌ریزی‌ها برای دوره آینده المپیک صورت بگیرد و آسیب‌شناسی‌ها نیز انجام شود.»

او درباره عملکرد ضعیف چند رشته المپیکی و احتمال تغییرات در رأس فدراسیون‌های آنها توضیح می دهد: «تغییراتی صورت نمی‌گیرد، مگر آنکه خودشان متقاضی این مسئله باشند. فرآیند انتخابات دموکراتیک است و وزارت ورزش اجازه دخالت برای تغییرات را ندارد. ممکن است یک رئیس فدراسیون خسته شود و یا خودش تشخیص بدهد که پست خود را در اختیار فرد دیگری بگذارد. به‌هر حال وزارت ورزش در این باره ورود نمی‌کند.» وزیر درباره نتایج بد تکواند هم می گوید: «در بخش بانوان نتیجه خوبی به‌دست آمد، اما در بخش آقایان رضایت نداشتیم و باید آسیب‌شناسی صورت بگیرد. ممکن است در کادرفنی تغییراتی انجام شود که به‌هر حال همه این کارها پس از جلسات مربوطه انجام خواهند شد.»

گودرزی در ادامه می گوید استعفای رئیس فدراسیون هندبال باید بررسی شود. او در پاسخ به این سوال که از مجتبی عابدینی شمشیرباز ایرانی تجلیل نخواهید کرد، می گوید: «از عابدینی قدردانی می‌شود، اما باید این قدردانی به شکلی باشد که نفرات چهارم، پنجم و ششم ایران در رشته‌های مختلف المپیکی نگران نباشند.»

 

252 43

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 572625

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =