دفاع کواکبیان از نامه‌ مطهری درباره اعدام‌ها /باهنر وقتی نایب رییس بود درباره زمین و زمان حرف می‌زد

نماینده مردم تهران به تذکر نماینده مردم لنجان واکنش نشان داد. مصطفی کواکبیان همچنین از شعاری که در مجلس داده شده بود، اظهار تاسف کرد.

به گزارش خبرآنلاین، در جلسه علنی امروز مصطفی کواکبیان طی تذکری از تذکر کوهکن به علی مطهری درباره نامه به مصطفی پورمحمدی درباره اعدام های سال 67 انتقاد کرد.

او گفت: تذکر کوهکن اصلا وارد نبود. آقای مطهری هم به صفت شخص خودشان می توانند اظهارنظر کنند و هم به صفت نمایندگی می توانند اظهارنظر کنند.

کواکبیان ادامه داد: خود بنده هم اصلا سلیقه ام نمی گیرد و اصلا چرا آن فایل صوتی باید در این شرایط منتشر شد؟ اما به هر حال اینکه بخواهیم خفقان ایجاد کرده و نگذاریم اظهارنظر صورت بگیرد، اصلا درست نیست.

وی افزود: بدتر از اینها متاسفانه یکی از نمایندگان شعار خیلی بدی در مجلس سر داد. البته من نمی خواهم اسم او یا شعارش را بگویم چراکه این در شان مجلس نیست.

نماینده مردم تهران گفت: زمانی که مهندس باهنر نایب رئیس بود در زمین و زمان، عالم و آدم اظهار نظر می کرد. خب چه ربطی به مجلس دارد؟

وی در ادامه تذکر دیگری را نیز مطرح کرده وگفت: بر اساس آیین نامه هر پنج نفر می توانند فراکسیون درست کنند. ما 120 نفر برای فراکسیون دفاع از منافع ملی و دیپلماسی نامه دادیم اما متاسفانه هیات رئیسه جلوی آن را گرفته است.

علی مطهری در پاسخ به کواکبیان اظهار کرد: اعضای هیات رئیسه از جمله نایب رئیس ها در زمان اداره جلسه ملاحظاتی دارند اما در سایر زمان ها آزاد هستند که حرفشان را بزنند.
29213

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 572605

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =