ایرنا نوشت:عضو ارشد جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به جلسه جمعه شب محمد نهاوندیان رئیس دفتر رئیس جمهوری با اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: رویکرد اعضای جامعه مدرسین نسبت به دولت در این جلسه بسیار خوب بود و نقطه نظرات خوبی در مسائل فرهنگی، سیاسی و اقتصادی و... مطرح شد.

آیت الله سید محمد غروی خاطرنشان کرد: این جلسه بسیار متین و سنگین بود، طرح برخی نقطه نظرات از سوی اعضای جامعه مدرسین و پاسخ های ارائه شده برای بنده نیز جالب بود و بر این باورم که این نشست ها و رفت و آمدها بسیار تاثیرگذار است.

وی خاطرنشان کرد: این جلسه با حضور حضرات آیات یزدی رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، آیت الله مرتضی مقتدایی نائب رئیس جامعه مدرسین وسایر اعضای جامعه و آقای دکتر نهاوندیان در فضای بسیار مناسبی برگزار شد.

آیت الله غروی بیان داشت: این جلسه به مناسبت هفته دولت برگزار شده و بحث دیگری مطرح نبود، دکتر نهاوندیان رویکردهای دولت در زمینه های مختلف اقتصادی، سیاسی و فرهنگی و نتایج حاصل از این رویکردها را ارائه کرده و به دنبال آن اعضای جامعه مدرسین سوالاتی را مطرح کردند که رئیس دفتر رئیس جمهوری به آنها پاسخ داد.

وی با اشاره به اهمیت این جلسات و نشست ها گفت: اصولا وقتی این جلسات برگزار می شود، مسئولان دولتی از مهمترین فعالیت های دولت و رویکردهای آن گزارشی را ارائه و اعضا نیز با سیاست های دولت در حوزه های مختلف آشنا می شوند و اگر اعضای محترم سوالات، ابهام و یا نقدی داشته باشد، در فضای صمیمی آن را مطرح می کنند و مسئولان نیز پاسخ می دهند واین رفت و آمدها و جلسات ثمرات زیادی دارد.

محمد نهاوندیان در چهارمین روز از هفته دولت به قم سفر کرده و عصر جمعه در جلسه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم شرکت کرد.

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 572458

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =