اعضای شورای اسلامی شهر تهران خبر منتشر شده در سایت خبری معماری نیوز را تکذیب کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از اداره کل ارتباطات و بین الملل شورای شهر تهران، اعضای شورای اسلامی شهر تهران که اسامی آنها در گزارش یک سایت خبری با عنوان "سهم شورای شهری ها از املاک نجومی چقدر است؟" مورخ 6 شهریور سال 95 ،این خبر را قویا تکذیب کردند.

اعضای شورای شهر تهران در واکنش به این خبر ضمن تکذیب ادعای این سایت، گفتند: ما هرگز از شهرداری تهران ملک یا آپارتمان نخریده ایم و این بی اخلاقی های رسانه ای در سال پایانی شورا و در آستانه انتخابات هیات رییسه تنها نوعی سیاسی کاری وانحراف اذهان عمومی از فیش های غیر متعارف مسئولین دولتی است .

با توجه به اینکه این شایعه به طور گسترده و با بی انصافی در فضای مجازی در حال انتشار است ،اعضائ شورا که اسامی آنها در خبر آورده شده، مدعی شده اند تا برای جلوگیری از ادامه اینگونه تهمت ها و بی اخلاقی ها از رسانه منتشر کننده خبر شکایت می کنند.

گفتنی است در جدول جعلی منشر شده با عنوان " لیست واگذاری املاک به اعضای شورای شهر " در مقابل اسامی دو عضو شورا هیچ گونه اطلاعاتی درج نشده و تنها اسم آنها ذکر شده است که این موضوع نیز ،خود نشان از جعلی بودن و نگاه سیاسی و تخریب کارانه این گزارش است.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 572453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =