ایرنا نوشت: وزیر کشور گفت: تمامی مدیران باید بر مبنای مشی اعتدالی دولت حرکت کنند و از افراط و تفریط پرهیز داشته باشند.

«عبدالرضا رحمانی فضلی» در جلسه شورای اداری شهرستان های مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه تپه با تاکید بر اینکه همه مدیران باید پاسخگوی مردم باشند،افزود: اگر خدای نکرده سستی، تنبلی و کاهلی و عدم احساس مسئولیت وجود داشته باشد در پیشگاه خدا، تاریخ و مردم باید پاسخگو باشیم و مردم ما را نخواهند بخشید.

وزیر کشور گفت: باید تلاش کنیم با همه توان مسئولیت خود را انجام دهیم و هر اتفاقی که موجب نارضایتی یا زحمت مردم می شود را کنار بگذاریم.

رحمانی فضلی ادامه داد: مدیران باید در کارها در چارچوب اولویت بندی درست، کارها را پیش ببرند،چرا که با محدودیت منابع مواجه هستیم.

وی افزود: همچنین هماهنگی بین دستگاه های مختلف باید وجود داشته باشد و مدیران باید در جهت حداکثر بهره وری از امکانات تلاش کنند.

وزیر کشور با تاکید بر اینکه رضایتمندی مردم برای ما مهم است گفت: اساس انقلاب اسلامی مبتنی بر مردم است،لذا مدیران باید تکریم ارباب رجوع را در دستور کار قرار داده و تلاش کنند کارهای مردم با سرعت بیشتری پیگیری و انجام شود.

رحمانی فضلی افزود: دولت نمی تواند تمامی مطالبات عمومی جامعه را پاسخ دهد چرا که با محدودیت منابع رو به رو است، لذا باید به سمت مردم برویم و از ظرفیت های مردمی، جذب سرمایه گذاری خارجی و تسهیلات بانکی استفاده کنیم.

وی در ادامه خطاب به مدیران گفت: باید به مشی اعتدالی توجه کنید و از افراط و تفریط پرهیز کنید؛همه باید مشی اعتدالی داشته باشید و مشی اعتدالی همان عقلانیت و قانون است و همه کارها باید بر اساس این مشی دنبال شود.

رحمانی فضلی با تاکید بر لزوم توجه مدیران به سیاست های دولت اظهار داشت: دولت در شرایط سختی کشور را اداره می کند و سعی کرده با آرامش و تدبیر و بدون فشار و نگرانی به مردم کارها را جلو ببرد، لذا تمامی مدیران باید سیاست های دولت را دنبال کنند.

وزیر کشور همچنین بر پیگیری کارها از سوی مدیران تاکید کرد و گفت: ما در شرایط قرار گرفته ایم که رهبر معظم انقلاب اقتصاد مقاومتی را با جدیت دنبال می کنند و دولت نیز به این موضوع ایمان دارد و آن را در دستور کار قرار داده است.

رحمانی فضلی خطاب به مدیران افزود: باید کار را به گونه ای دنبال کنید که رضایتمندی مردم را به دنبال داشته باشد و دنبال حواشی و حاشیه سازی ها نباشید.

وی با بیان اینکه وظیفه ما کار برای مردم است، اظهار داشت: همان طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند داوری و قضاوت مردم بر اساس عملکرد دولت ها است.

وی ادامه داد:ما از انتقاد استقبال می کنیم، اما امیدواریم منتقدان انصاف را رعایت کنند؛ برخی اوقات اتهامات،بزرگنمایی ها و سیاه نمایی ها می شود که مدیران باید به این حواشی و حاشیه سازی ها توجه نکنند و خود را با کارشان اثبات کنند.

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 572452

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =