«خبرجنوب» نوشت: آخرین جزئیات از پرونده دو نفر از عاملان قتل هولناک مرد جوان شیرازی که مقابل چشمان وحشت زده همسر باردارش با تبرکشته شد، فاش شد.

در این جنایت که چهارشنبه 27 مردادماه رخ داد چند جوان که سرنشینان خودروی پژوی پارس سفید رنگ بودند با تبر به مرد جوانی حمله کرده و او را مقابل چشمان بهت زده همسر باردارش از پا درآورده و پس از مجروح کردن برادر همسر وی گریختند.
به دنبال انتشار این خبر و بازتابهای گسترده این جنایت ، رسیدگی به پرونده در دستور کار مأموران پلیس جنایی استان فارس قرار گرفت و ردیابیهای تخصصی برای دستگیری عاملان قتل آغاز شد.
کارآگاهان در نخستین گام ها و برای کشف سرنخی برای کشف راز قتل به تحقیقات میدانی در محدوده بولوار امیرکبیر پرداختند. پس از بررسی تصاویر و فیلم هایی که برخی از مردم از صحنه جنایت گرفته بودند، تصویر چهره ضاربان به دست آمد.
در ابتدای تحقیقات فاش شد که این افراد پس از ارتکاب جنایت قصد خروج از کشور را دارند از این رو ردیابی متهمان به صورت ویژه در دستور کار
قرار گرفت.
سرانجام تحقیقات ویژه تیم جنایی در کمتر از یک هفته به نتیجه رسید و پلیس با همکاری سازمان اطلاعات سپاه فجر استان موفق شد با شناسایی مخفیگاه دو نفر از ضاربان جوان، آنها را در یزد و خرم آباد و در دو عملیات غافلگیرانه دستگیر کند.
یکی دیگر از ضاربان نیز در شیراز دستگیر شد. پس از دستگیری عاملان این جنایت هولناک آنها برای انجام تحقیقات بیشتر به دادسرای جنایی شیراز منتقل شدند. این افراد پس از انتقال به دادسرا نزد بازپرس درخشان به بزه ارتکابی اعتراف کرده و مدعی شدند پس از درگیری بر سر رانندگی دست به این جنایت هولناک زده اند. یکی از این مردان سنگدل در توضیح ماجرا گفت: روز حادثه بر سر رانندگی با قربانی درگیر شدیم او به همراه مردی که در خودرواش بود پیاده شده و به سمت ما آمدند. در این میان دو نفر از ما با چاقو و یک نفر دیگر با تبر از خودرو پیاده شدیم و به قربانی و همراهش چندین ضربه چاقو و تبر زدیم. پس از این ماجرا از محل متواری شده و هر کدام به یکی از شهرها رفتیم.
این اشرار تبر به دست در ادامه تحقیقات نزد بازپرس پرونده جزئیات بیشتری از جنایت را فاش کردند. گفتنی است این پرونده اکنون در شعبه هشتم بازپرسی دادسرای جنایی شیراز در دست بررسی است و برای آنها قرار بازداشت موقت صادر شده است.

۴۷۴۷
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 572424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 13
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۴:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
    57 10
    عجب امنیتی. بهتره مثل آمریکا حمل اسلحه آزاد بشه تا مردم زیاد درد نکشن.
  • بی نام US ۰۴:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
    26 1
    راننده پراید چرا باید واسه تصادف درگیر بشه؟
    • بی نام IR ۰۷:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
      44 7
      از هزار شهر به شیراز مهاجرت کرده اند. ما شیرازی ها اینجا اقلیت شده ایم و بسیار تحت فشاریم.
  • بی نام A1 ۰۵:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
    35 7
    شیراز چه خبره ؟؟ مرد ژله ای ، مردان تبر به دست ؛؟ خدا بخیر کنه
  • بی نام DE ۰۵:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
    44 15
    آفرین بر ماموران عزیز که این اشرار را دستگیر کردند. امیدوارم دار زدن اینها در محل وقوع جرم درس عبرتی برای سایر اشرار باشد.
    • میثم A1 ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
      2 15
      وای حالم بد شد اعدام چیه خوب شد قاضی نشدی حالا این ها یک کاری کرده اند اتفاق خاصی نیافتاده باید ریشه یابی ببشوند و بهشون فرصت دوباره بدهیم اون خانواده مقتول هم بیخودی شلوغش کردند
  • بی نام A1 ۰۵:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
    48 0
    جالبه که گویا این افراد سابقه دار بودند که هر بار پس ارز مدتی حبس و یک ریشه یابی ازاد شده اند قابل توجه اقایان ریشه یاب، شما که میگید با این ارازل سخت برخورد نکنید ایا این ریشه یابی ها نتیجه داده ایا ریشه یابی باعث جلوگیری از این جنایت شد؟
  • مرتضی IR ۰۶:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
    48 0
    اصلا چرا تبر و قمه و شمشیر دارید تو ماشین ؟
  • بی نام A1 ۰۸:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
    24 3
    الان روانشناسها میان میگن قاتل ها مجرم نیستن , بلکه بیمارن و باید ببخشیم این بنده های خدا رو
    • بی نام A1 ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
      7 0
      من یکی از همین اقایون طرفدار ریشه یابی را می شناختم همیشه می گفت قاتل ها بیمارند و می گفت به شدت با اعدام مخالفه و باید این ها ریشه یابی بشوند جالبه یکی از عزیزانش را کشتند و خود طرف قاتل را قصاص می کرد وقتی می پرسیدیم پس اون حرف هایت چی شد می گفت مورد ما با بقیه فرق داره بعدش هم مگر من خانواده ام را تو جوب پیدا کردم که قاتلش را ریشه یابی کنند
    • بی نام A1 ۰۶:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۸
      1 0
      برو بیسواد
  • هیلدا A1 ۰۶:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۸
    2 0
    یه زن توی یه لحظه همه زندگیشو شوهرشو وبچه شو از دست داده واقعا فکر بهش ادمو دیونه میکنه.این ماجرا سه مقتول داشته مرد ،زن بیچاره،وبچه..بنظرم هرسه باید اعدام بشن تا درس عبرتی بشه برای بقیه
  • بی نام A1 ۱۹:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
    1 0
    ببینید چند روز هست که از این اتفاق می گذره، من حتی عکس و فیلم های پخش شده از این جریان رو ندیدم،من مادر یک دختر یک ساله هستم،از وقتی این جریان رو فهمیدم روحیه من بهم ریخته،از خداوند برای خانواده ای که عزیزشون رو از دست دادن طلب صبر می کنم،من یکی واقعا از زندگی توی این جامعه زده شدم،لحظه ای فکر این موضوع از ذهن من بیرون نمی ره،برای مظلومیت اون مادر باردار اه می کشم،می گم خدایا بعضی از مرگها چقدر تلخ هستند