شهرداری شرق تهران در پاسخ به اعتراض شهروندان درباره توقف خودروهای فروشی نمایشگاه های اتومبیل در معابر عمومی اعلام کرد این اصناف در حال ساماندهی شدن هستند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بسیاری از مخاطبان سرویس مشکلات مردم گلایه کرده اند از دست برخی اصناف متخلف مانند بعضی از واحدهای معاملات خودرو و نمایشگاه دارها شکایت دارند. آنها می گویند این اصناف باعث بی نظمی در ترافیک، ایجاد سد معبر و بعضا مسدودسازی پیاده روها شده اند.
در ارتباط با نظم بخشیدن به عملکرد این واحدهای تجاری، شهرداری شرق تهران اعلام کرده ساماندهی نمایشگاه های خودرو را در سطح منطقه 6 با هدف کاهش مشکلات ترافیکی شروع کرده است.
محمدعلی شعبانی معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 7 با اعلام این خبر گفت: با اجرای این طرح نمایشگاه های اتومبیل خیابان های انقلاب، شریعتی، شهید بهشتی و شهید قنبرزاده ساماندهی می شوند.
او با اشاره به اینکه پارک خودروها در مقابل نمایشگاه‌های اتومبیل سبب افزایش مشکلات و معضلات ترافیکی می شود، گفت: ایجاد مزاحمت برای رهگذران و گزارشهای واصله مبنی بر نارضایتی شهروندان از جمله دلایل اجرای این طرح در منطقه بوده است.
معاون شهردار منطقه 7 توضیح داد: با توجه به وجود بیش از 100 نمایشگاه اتومبیل در سطح منطقه و ایجاد مشکلات و معضلات این واحدهای صنفی برای عبور و مرور شهروندان، طرح ساماندهی نمایشگاه های اتومبیل به طور مستمر در منطقه 7 ادامه خواهد داشت.
به گفته او این طرح با همکاری اداره ساماندهی صنایع و مشاغل شهر، پلیس راهور و اداره کل نظارت بر اماکن عمومی ناجا و اداره ساماندهی منطقه به اجرا درمی آید.

 

46231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 572337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
    4 0
    با تشکر از شهرداری, البته راهنمایی و رانندگی هم باید در این امرکمک شهرداری کنه تا این طرح موفقیت امیز باشه, مانند جریمه کردن و انتقال به پارکینگ خودروهایی که در پیاده رو پارک کردند یا این که در جای ممنوع پارک کرده اند
  • بی نام IR ۱۶:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
    4 0
    کار بسیار خوبی می کنید چون پیاده رو را بند می اورند و اگر بخوای از حقت استفاده کنی و از پیاده رو رد بشی بهت تشر می زنند یا دعوا راه میندازند که چرا داری از پیاده رو رد میشی که ماشین های ما لک می شوند یا این که روشون خط میافته تو خیابون هم اگربخوایم بریم هم خطر تصادف هست خصوصا برای بچه مدرسه ای ها و هم ترافیک ایجاد میشه ضمن این که نمایشگاه دار ها نه تنها جلوی مغازه شان بلکه اطراف ان را متعلق به خود میدانند و اگر پارک کنی یا باهات دعوا راه میندازند یا بلایی سر ماشینت میارند این جدا از ایجاد الودگی هوا و صوتی توسط نمایشگاه دار ها و ایجاد مزاحمت برای مردم و نوامیس توسط ان ها و مشتری هاشونه
  • بی نام IR ۱۷:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
    5 0
    چرا فقط شرق تهران؟ خیابان بهبودی و شادمان از دست این نمایشگاه داران تبدیل به پارکینگ شده