ایسنا نوشت: دختر شهید عماد مغنیه به اتفاق هیأت همراهی از حزب‌الله لبنان، به تماشای نماهنگ «ایستاده‌ایم؛ تا آخرین قطره خون» به کارگردانی محمدباقر مفیدی‌کیا و خوانندگی حسین حقیقی نشست.

این مراسم با تقدیم پوستر یادبود «ایستاده‌ایم؛ تا آخرین قطره خون» توسط عوامل این نماهنگ به دختر شهید عماد مغنیه همراه بود. او نیز با تمجید از مضمون و کیفیت این اثر، پیام تقدیری برای سازندگان این نماهنگ نوشت.

نماهنگ «ایستاده‌ایم؛ تا آخرین قطره خون» به تهیه‌کنندگی محمدرضا شفاه محصول باشگاه فیلم سوره حوزه هنری، روایتی ضداستکباری از ماجرای تلخ سقوط هواپیمای پرواز 655 در خلیج فارس و حضور ناوهای آمریکایی در این منطقه است.

در پیام دختر شهید عماد مغنیه آمده است:

«بسم‌الله الرحمن الرحیم

ضمن تبریک ویژه به برادران حوزه هنری جهت تهیه کلیپ زیبا و هنرمندانه «ایستاده‌ایم»

ما به این نوع آثار و تولیدات خلق‌شده حرفه‌ای و با محتوا افتخار می‌ورزیم و معتقدیم رویارویی واقعی با جنگ نرم در این آثار تجلی پیدا می‌کند، زیرا شما توانستید با این کار پربرکت، فن‌آوری و توانمندی‌ها را جهت تجسم مفاهیم عمیق انقلاب که همچنان خلاف طرح‌های استکبار جهانی با ایمان و جهاد فرزندانش ادامه دارد، به منصه ظهور برسانید. کما این‌که کار شما در ارائه تولیدات فاخر و جدید همچون تولید این کلیپ، یک دستاورد به‌شمار می‌رود.

موفقیت در این کار، بی‌شک با الطاف حضرت امام زمان (عج) و تلاش‌های بی‌شائبه حوزه هنری، بخصوص مدیران این حوزه آقایان محسن مومنی شریف، محمد حمزه‌زاده، محمدرضا شفاه و باقی اعضای حوزه بوده است.

اجرتان با پروردگار

با قدردانی صمیمانه ما و دعا برای موفقیت پایدار شما

فاطمة عماد مغنیة»

5858

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 572280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
    1 0
    پول را جاهای مهم تر خرج کنید