ایرنا نوشت: قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: با اجرای برنامه های مختلف اقتصادی توسط دولت مردم تا پایان شهریور ماه سال جاری رونق را در تولید احساس می کنند.

رضا رحمانی افزود: ستاد تسهیل مشکلات صنایع بزرگ را بررسی می کند و برای آنها راهکارهای مناسب را اتخاذ می کند، در همین زمینه برنامه اصناف تولیدی نیز به صورت دقیق در حال اجرایی شدن است.

وی با بیان اینکه پرداخت ها در طرح رونق تولید تا پایان شهریورماه به پایان می رسد، تصریح کرد: اصل پرداخت ها در مردادماه آغاز شده و در شرایط فعلی روزانه 300 پرونده در این خصوص اضافه می شود.
قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: در طرح رونق تولید هفت هزار و 500 واحد هدف گذاری شده است که البته محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.
رحمانی خاطرنشان کرد: تداوم پرداخت تسهیلات تا پایان شهریورماه تولیدکننده ها را قادر می کند در نیمه دوم سال مواد اولیه را تهیه و به اشتغالزایی برسند.
وی یادآور شد: خوشبختانه بسیاری از مشکلات بانک ها حل شده و در شرایط فعلی یک زبان واحد در کشور حاکم شده است.
قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار کرد: روند پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی وضعیت مناسب دارد و طی ارتباط دوسویه با بانک ها تسریع در روند پرداخت تسهیلات به واحدها پیگیری می شود.
رحمانی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از هدف گذاری های انجام شده افزایش 10 میلیارد دلاری صادرات در کشور است که تاکنون در چهار ماه نخست سال بر اساس آمار گمرک این موضوع محقق شده است.
22535

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 572133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =