ایرنا نوشت: سخنگوی شورای گفت: مقاومت در سوریه مقاومت با استکبار و اضدد آن است.

عباسعلی کدخدایی در حاشیه بازدید از نمایشگاه عکس به «نام زیتون» که روایتی از فتح شهرهای نبل و الزهرا توسط نیروهای مقاومت در سوریه است در جمع خبرنگاران افزود: مقاومت در همه عرصه ها با ارزش بوده و در این نمایشگاه گوشه کوچکی از مقاومت و تلاش مجاهدان در جبهه مقاومت سوریه به تصویر کشیده شده است که کار بسیار ارززشمندی است.

وی نتیجه مقاومت را پیروزی دانست و تصریح کرد: همه کشورهای اسلامی و همه آنهایی که مخالف ظلم و ستم هستند بصورت یکپارچه در سوریه گردهم آمدند و با استکبار و اضداد آنها در منطقه، مبارزه و مقاومت می کنند که باید پیروزی های آنان را به رهبر معظم انقلاب و مردم تبریک گفت.

کدخدایی افزود: جهان استکبار با اتحاد جهان اسلام نمی تواند خدشه ای به مسلمانان وارد کند. 

وی درباره وظیفه هنرمندان برای گسترش فرهنگ مقامت نیز اظهار داشت: در هر صحنه ای که خوشحال کننده و تاسف بار است گسترش و انتشار خبر لازم و ضروری است و در حوزه هنر هم همانگونه که یک خبرنگار خبرها را منتشر می کند یک هنرمند هم می تواند با اثر هنری خود را پیام مقاومت و پیروزی ها را به ملت و مردم منتقل کند.

عضو حقوقدان شورای نگهبان ادامه داد: در این نمایشگاه با تصویربرداری بسیار ساده می توانیم پیام بسیار مهم مقاومت را به نسل های آینده منتقل کنیم. 

29219

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 572132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =