کاربران مشکلات خود را اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، روز گذشته کاربران مشکلات خود در زمینه آزمون استخدامی ، آموزش و پرورش، سربازی و ... را در این صفحه اعلام کردند. 

در جدودل زیر این مشکلات آورده شده است:

 

ردیف

موضوع

شرح موضوع

1

اقتصاد

- با سلام درباره لغو آزمون استخدامی با توجه به اینکه در سایت سنجش قسمت آزمونهای استخدامی اطلاع رسانی نشده میخواستم بدانم که مربوط به علوم پزشکی هم می شود؟ و اینکه آزمون جدید در چه ماهی برگزار می شود؟

- باسلام لطفا قانون پرداخت مستمری به رزمندگان معسر در استان همدان را پی گیری کنید.همسرم از آبان ۹۴تشکیل پرونده داده ولی هنوز هیچ خبری از اقدام در دست نیست.

- با سلام با گذشت ۳ ماه از ابلاغ ریاست محترم جمهور و تمام شدن حداکثر زمان برای ابلاغ و اجرای قانون "بیمه اجباری شخص ثالث در اثر حوادث ناشی از وسایل نقلیه" هنوز پلیس به آموزشگاه های رانندگی ابلاغ نکرده ، ماده ۵۴ "اخذ گواهینامه نیازمند کارت پایان خدمت و معافیت سربازی نیست." اجرا نمی شود لطفا پیگیری فرمایید

- با سلام اینجانب به نمایندگی از طرف بهورزان کشور مشکلات بهورزان نیز رسیدگی شود : نداشتن نظام بهورزي عدم احتساب دوره دوساله بهورزي جز سنوات خدمتی منع ادامه تحصیل برای بهورزان عدم لحاظ کردن مدرک تحصیلی در احکام بهورزان عدم جابجایی به مدت زیاد ازمحل خدمت و....روز دوازده شهریور روز ملی بهورز مبارکباد

2

شهری

- اسفالت پل نصر تقاطع چمران بسیارخراب است تا جاییکه فلز پل نمایان وصیقلی بوده که باعث عدم اصطحکاک در ترمز وحتی زمین خوردن موتور سواران می شود لطفا قبل از تکرار حوادث سریعا رسیدگی شود.

- متاسفانه مگس های سفید بسیار گسترش پیدا کرده به خصوص در نقاط پایین شهر شهرداری اصلا مقابله مناسب صورت نداده و حتی در بسیاری از خیابان های اصلی پایین شهر هم از برچسب های زرد رنگ استفاده نمی کند بنده دو نوزاد دوقلو دارم که به علت هجوم این مگس ها در مناطق پایین شهر به بیماری عفونت چشم و ریه دچار شده اند. لطفا از شهرداری درخواست کنید مقابله لازم به خصوص در مناطق مسکونی که برخورد مردم با این معضل بیشتر است صورت دهند و همچنین انچنان که در صحبت های مسئولین شهرداری پیداست در عمل نیز به نقاط پایین شهر همان توجه که به نقاط بالای شهر دارند داشته باشند این مگس ها عامل شیوع انواع بیماری هستند لطفا رسیدگی کنید.

- با سلام ...لطفا پیگیری فرمایید که فکری به حال یه ایستگاه مترو نزدیک محله ی خلیج فارس واقع در جنوب غرب تهران بکنند . ما برای اینکه وارد مناطق مختلف تهران بشنویم باید کرایه نسبتا زیادی تا میدان آزادی بدهیم... مرسی خبرآنلاین .لطفا منتشر کنید.

- یک مشکل ترافیکی با سلام جاده اندیشه به تهران بعد از شهر قدس متاسفانه به دلیل تکمیل نشدن عملیات عمرانی و تعریض جاده مدتها به دلیل ترافیک باید در انتظار حرکت خودروها ماند، از مسئولان راه و ترابری آن منطقه تقاضا دارم فکری به حال این مسیر کنند، متاسفانه زمان و سوخت مصرفی در این بخش هدر می رود. امید دارم که مسئولان امر در جهت بهبود حال شهروندان تصمیم فوری بگیرند. با تشکر

- سلام مدتی است در شهر نجف آباد که از شهرستان های استان اصفهان است ،در خیابان اصلی آن خیابان امام حد فاصل چهار راه رضایی تا ادامه مسیر خیابان امام باغملی و تا چهار راه بیمارستان و درراستای موازی ان خیابان قدس بسیاری از مواقع ترافیک بسیار شدیدی ایجاد می شود و متاسفانه در طول مسیر مجوز چندین ساختمان چند طبقه و چندین کلینیک بدون پارکینگ صادر شده است و عدم کنترل پلیس برای پارک دوبله و همچنین ورود مینی بوس های یزدانشهر به داخل شهر باعث بدتر شدن موضوع شده است .خواهشمندیم موضوع فوق را پیگیری فرمایید با تشکر فراوان

- باسلام در سیمون بولیوار خیابان مرادآباد ، مجتمع رفاهی تفریحی شهر ویژه کارکنان شهرداری ویژه کارکنان دایرشده است . که مزاحمت های فراوانی برای مردم منطقه دارد . اولا که باغ بزرگ و زیبایی را تخریب کرده و به آن شکل درآوردند .دوم هیچ سودی برای اهالی آن منطقه ندارد .سوم سوال از آقای قالیباف : شما برای هر ساخت و سازی که مردم یک طرف قضیه هستند پارکینگ را ضروری می دانید . آیا برای مجتمع بزرگ تفریحی جنابعالی با این همه مراجعه کننده پارکینگ نیاز نبود ؟؟؟ که خانواده بزرگ شهرداری باید در خیابان به صورت دوبله پارک کند . کارکنان شما هم نسبت به توقف و سوار کردن خانواده در وسط خیابان اقدام می کنند.

3

نظام وظیفه

- حذف مشخصات سربازان فراری سال 90 در حین آموزشی رو چندین ساله داریم اعلام می کنیم..لطفا پیگیری کنید که به پادگان ها اعلام کنند مشخصات سربازان فراری سال 90 را از سیستم  حذف کنند تا بتونیم از اول دفترچه پست کنیم و اعزام جدید و محل جدید برای ما بیاد.با تشکر .

- سلام.میخواستم در مورد قوانین معافیت سربازی سوال کنم.من پدرم ایثارگری داره ولی چون متولد ۷۳هستم شامل من نمی شود. اما ۲ماه پیش مجلس قانونی تصویب کرد که این ایثارگری ها تغییر پیدا کرده بود ولی بعد شورای نگهبان رد کرد.می خواستم بدانم الان قانون دوباره دست نماینده های مجلس است و قرار است به شورای نگهبان ارسال شود؟؟؟

- عمه ای دارم دارای معلولیت کامل است و در کل هیچ کس را ندارد آیا می توانم کفالت ان را قبول کنم؟با توجه به آن که این موضوع در قانون نیامده آیا کمسیونی می تواند با معافیت من موافقت کند؟

4

آموزش

- سلام دبیر آموزش وپرورش هستم واز تاریخ اول فرودین امسال شامل رتبه علی شده ام ولی اموزش وپرورش تحت عنوان اینکه دستوری صادر نشده است از صدور حکم عالی اجتناب می کند.

- سلام پارسال اسفند ماه نتایج تکمیل ظرفیت دکتری دانشگاه ازاد 94 رو اعلام کردن رفتیم مصاحبه نزدیک به 6 ماه گذشته هنوز نتایج رو اعلام نکردند و ما هنوز نتوانستیم از طریق تماس با مرکز ازمون به جواب درستی برسیم که با لاخره کی اعلام می شود همه ما بلاتکلیفیم ممنون می شوم پیگیری کنید که اصلا می خوان اعلام دکنن یا پشیمون شدند.

 

 

 

46232

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 572104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =