نشست حکومت اسلامی، آخوند خراسانی، موافقت یا مخالفت؟

نشست "حکومت اسلامی، آخوند خراسانی، موافقت یا مخالفت؟" به همت گروه اندیشه انجمن اندیشه و قلم با همکاری پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین این نشست با بحث و گفت و گوی حجت الاسلام والمسلمین دکتر حمید پارسانیا، استاد دانشگاه تهران و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و استاد علی اکبر ثبوت، پژوهشگر تاریخ و فلسفه اسلامی ، روز دوشنبه ۸ شهریور، از ساعت ۱۷ الی ۱۹ برپا خواهد شد.

مکان برگزاری میزگرد، پایین تر از میدان ولیعصر(عج)، ابتدای خیابان دمشق، شماره ۹، پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات و شرکت برای عموم علاقه مندان آزاد است.

در جامعه امروز ما سوالات و ابهامات زیادی در مورد رابطه دين وحكومت  وجود دارد؛ خصوصا که حتی علمای دینی نیز در این خصوص دیدگاه هایی بسیار متکثر و متفاوت وحتي متضادي دارند.

انجمن اندیشه و قلم با توجه به راهبرد اساسی خود در جهت ایجاد بستر مناسب برای طرح تمامی آراء و نظرات در فضایی آزاد اندیشانه اقدام به برگزاری این نشست با شرکت استاد اکبرثبوت به عنوان مدافع سندیت و محتوای کتاب خود و حجة الاسلام والمسلمین دکتر پارسانیا به عنوان منتقد دیدگاهای ایشان نموده است تا اهالی اندیشه و قلم بتوانند در نقد و بررسی دیدگاه های مطرح شده، به  اندیشه ای منطقی و خردورزانه  دست پیداکنند.

/6262

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 572060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • dynamics IR ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
    0 0
    سلام خبر آنلاین لطفا مشروح این گفتگو را فردا منتشر کن حتما حتما ممنون میشم