ایرنا نوشت: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت : هدف نهایی انقلاب اسلامی ایران دفاع از مظلومان در سراسر جهان ، مقاومت در برابر صهیونیست ها و دنیای استکبار درهرنقطه از کره زمین بوده است.

محسن رضایی روز جمعه در دهمین یادواره سه شهید گمنام روستای 'خشواش' شهرستان آمل افزود : اکنون ملت ایران افتخار می کند فرزندانشان با کسانی در جنگ هستند که پلیدترین انسان های روی زمین به حساب می آیند.

وی با اظهار این که فلسفه انقلاب اسلامی مقاومت بوده است ، ادامه داد : جمهوری اسلامی ایران در مقابل رژیم صهیونیستی که در مقابل ارزش های انسانی و اسلام ایستاده ، در حال مقابله است .

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران همواره طرفدار صلح و امنیت پایدار بوده است و این پیام خود را به همه ملت ها رسانده ، گفت : استکبار جهانی که عامل اصلی ناامنی در منطقه هستند ، هدفی جز ایجاد تفرقه در میان مسلمانان و اسلام ستیزی در منطقه ندارد.

وی افزود : جنگ در عراق ، سوریه ، لبنان ، یمن و دیگر جنگ های سال های اخیر نتیجه ای جز شکست برای استکبار نداشته و باید بدانند که از این پس هم نبردهای غیرانسانی آنها دچار شکست های سنگین تری خواهد شد.

** آل سعود ، پشت صهیونیست ها
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه از چهار سال پیش تاکنون جریان جدیدی به راه افتاده که پیشان آن آل سعود و صهیونیست ها هستند ، گفت : هرچند ارتباط میان این دو جریان در گذشته با پرده پوشی همراه بود مانند حمایتشان از صدام در جنگ تحمیلی ، اما اکنون خیلی علنی با هم متحد شده و پیشروی کردند .

وی افزود : آمریکا که از حامیان اصلی جریان آل سعود و صهیونیستی در منطقه است ، با حمایت از این جریان قصد دارند تا آنان را مقابل جمهوری اسلامی قرار دهند و خودشان با ایران مواجه نشوند و تلفات ندهند.

رضایی با اظهار این که در این جریان آمریکا و صهیونیست ها حتی هزینه ها را هم نمی پردازند ، گفت : هزینه جنگ در یمن و سوریه را خود دولت آل سعود پرداخت می کند و آمریکا در این بین هزینه ای ندارد و تنها به این موضوع فکر می کند که اگر آل سعود با ما درگیر شود جنگ اسلام با اسلام به راه می افتد و با جنگ مسلمانان مقابل یکدیگر ، جمهوری اسلامی ایران دیگر به اسرائیل فکر نمی کند.

وی افزود : این جریان به پشتیانی آمریکا و اسرائیل در منطقه و کشورهای اسلامی از جمله سوریه ، مصر ، ترکیه و عراق با اختلاف اندازی در میان مردم و انجام کودتای نظامی ، تلاش دارد تا ارتش را تضعیف کرده و بی خاصیت کند و به جای جبهه اسلام با کفر ، جبهه اسلام علیه اسلام دهد .

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه آمریکا در ادامه ماجراجویی های خود در منطقه با حمایت مالی و دلارهای نفتی آل سعود در حال پیشروی در آب های خلیج فارس است ، گفت : آمریکا پس از ناکامی از سقوط حکومت بشار اسد و شکست در جنگ یمن که اکنون انصار الله در حال احاطه کامل کشورش است ، تلاش دارد دور جدید ماجراجویی های خود را با دلارهای نفتی و ارتش آ ل سعود شکل و جبهه بندی اسلام علیه اسلام شکل دهد.

وی افزود : هر چند وهابیت در پیشانی این توطئه جدید و نافرجام قرار دارد ، ولی باید بداند که آل سعود در حال تبدیل شدن به آل سقوط است و این مهم خیلی دور نیست. او یادآور شد : سران بی خرد آل سعود که دنبال رو سیاست های غلط آمریکایی - صهیونیستی درمنطقه هستند، به خودشان بیایند و ببینند که از گذشته چه چیزی به دست آوردند که می خواهند این روند را ادامه دهند.

** فراگیری ارزش های انسانی ایرانی
دبیرمجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین با تشریح ویژگی های انقلاب اسلامی از جمله مردمی بودن آن ، گفت : این انقلاب از زمان شکل گیری تا کنون حوادث زیادی را پشت سر گذاشته و در آینده نیز به همین شکل خواهد بود.

وی با اظهار این که اندیشه و تفکری حاکم بر انقلاب اسلامی اندیشه اسلام وقرآن است ، افزود : انقلاب ما تنها انقلاب در دنیاست که سیاسی نبود و یک انقلاب الهی و پیامبرگونه بود و چون انقلاب ما الهی است ، سیاسی و ارزشی هم است.

او با بیان اینکه انقلاب اسلامی با ویژگی های شاخصی در دنیا مطرح شده و بسیاری از کشورهای آزادیخواه در حال الگوبرداری ازانقلاب اسلامی ایران هستند، ادامه داد : در شرایط حساسی که هم اکنون در دنیا حاکم است، با ندای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و پیام های ارزشمند مقام معظم رهبری پرچمی در دنیا برافراشته شده که حرف انبیاء، اهل بیت و اولیای الهی را می زند .

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت : نباید به خود و دیگر مسئولان نگاه کنیم و بگوییم که ما داریم انقلاب را پیش می بریم، انقلاب اسلامی حادثه ساده ای نیست هر چند امروزه حوادث کوچک و بزرگی در حال شکل گیری است ولی ملت ایران همیشه صادقانه وارد میدان شده و الطاف الهی به آنها اختصاص می یابد.

وی افزود : امروزه تبلیغات گسترده ای در فضای مجازی، اینترنت و شبکه های مختلف علیه ایران انجام می شود، ولی نور الهی با این فعالیت های کوچک خاموش نخواهد شد.

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 572000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =