مهر نوشت:نایب رئیس جبهه پیروان گفت: امروز فضای حاکم بر جبهه پیروان و اصولگرایان این است که در موضوع انتخابات شوراها ائتلاف کنیم و اتحاد داشته باشیم.


اسدالله بادامچیان در پاسخ به سوالی درخصوص رویکردهای اصولگرایان برای انتخابات شوراها، اظهار کرد: موضوع انتخابات شوراها در جریان اصولگرایی مورد بحث و بررسی قرار دارد و نظر همه اصولگرایان نیز این است که با تفاهم کار کنیم تا یک شورای شهر قوی و بدوم جنجال و حاشیه داشته باشیم.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه افزود: اداره شهر هم مانند اداره یک جامعه است و باید سیاست در آن دخیل باشد ولی نباید سیاست بازی های مرسوم در این موضوع نقش داشته باشد.

بادامچیان گفت: امروز فضای حاکم بر جبهه پیروان و اصولگرایان این است که در موضوع انتخابات شوراها ائتلاف کنیم و اتحاد داشته باشیم.

نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری نیز تاکید کرد: اصولگرایان هنوز به نقطه نهایی برای تصمیم گیری درخصوص انتخابات ۹۶ نرسیده اند اما حزب موتلفه برای انتخابات ریاست‌جمهوری یک نامزد موتلفه‌ای معرفی می‌کند و سپس در مرحله نهایی تصمیم لازم را در چارچوب مصالح جریان اصولگرایی خواهیم گرفت.
29213

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 571928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =