ایرنا نوشت:وزیراطلاعات گفت: ما با اخلاق و رفتار خوب، می توانیم کارهای زیاد و اثرگذاری انجام دهیم، بنابراین لازمه کار اطلاعاتی، رعایت اخلاق اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمود علوی عصرپنجشنبه دردیدار با حضرات آیات موسوی اردبیلی و جعفر سبحانی از مراجع تقلید، خاطرنشان کرد: بسیاری از افرادی که گرایش تکفیری پیدا کردند به خاطر رفتارهای اخلاقی نیروهای وزارت اطلاعات، کاملا رفتار آنها تغییر پیدا می کند.

وزیر اطلاعات گفت: دشمنان قلب بسیاری از افراد فریب خورده را سرشار از خصومت، بغض و کینه علیه جمهوری اسلامی ایران می کنند، ولی وقتی این افراد فریب خورده واقعیت های نظام را درگفت وگوهای منطقی که با آنها صورت می گیرد، می بییند به سرعت تغییر می کنند.

وی ادامه داد: امروز بسیاری از کشورها به شدت نسبت به کتاب های وهابی شناسی احساس نیاز می کنند و به این باور رسیدند که وهابیت منشاء تکفیر و تروریسم در جهان است.

وی بیان داشت: شخصیت ها و بزرگانی مانند آیت الله سبحانی بسیار زودتر از زمان خود حرکت کرده و 35 سال پیش در زمینه وهابیت کتاب هایی را منتشر کردند.

علوی ادامه داد: آنها (وهابیت) از نظرعلمی و مبانی فکری عمقی ندارند ولی با کلاس های سطحی، برخی را تحت تاثیر اندیشه های خود قرار می دهند.

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 571742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =