تقدیر از واقف زمین مدرسه علمیه امام حسن مجتبی(ع) لواسان با حضور حجت الاسلام ناطق نوری

در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید مدرسه علمیه امام حسن مجتبی(ع) لواسان تهران، از واقف زمین این مدرسه تقدیر به عمل آمد.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از خبرگزاری حوزه ، مراسم آغاز سال تحصیلی 1395-1396 مدرسه علمیه امام حسن مجتبی(ع) لواسان تهران با حضور برخی از شخصیت های حوزوی، نمایندگان برخی بیوت مراجع عظام تقلید حضرات آیات مکارم شیرازی، سیستانی، حکیم و نوری همدانی، برخی از مسئولین استانی و شهری از جمله هاشمی استاندار تهران، جولایی رئیس ستاد مردمی دیه کشور، ائمه جمعه و جماعات لواسان و بخش های تابعه و ...، در محل سالن نشست های این مدرسه برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر ناطق نوری، رئیس بازرسی دفتر مقام معظم رهبری، حجت الاسلام و المسلمین معّزی مدیر مدرسه علمیه امام حسن(ع) و یکی از اساتید مدرسه به ایراد سخن پرداختند و کلیپ های تصویری نیز از امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری و آیت الله مشکینی(ره) در خصوص تهذیب و سلوک اخلاقی طلاب پخش شد.

در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر و هدایایی، از حاج کریم کیانی، واقف زمین مدرسه علمیه امام حسن مجتبی(ع) و همچنین برخی از طلاب نمونه سال گذشته این مدرسه تجلیل به عمل آمد.

حجت الاسلام لواسانی از اساتید مدرسه علمیه امام حسن مجتبی(ع) در سخنانی با تاکید بر اهمیت تهذیب در حوزه های علمیه و ورود حوزه ها به مباحث علوم انسانی، گفت: در کشورهای پیشرفته دنیا نخبگان به سمت علوم انسانی هدایت می شوند، اما در کشور ما نخبگان به سمت رشته های تجربی و فنی سوق داده می شوند که این کار اشتباه است.

وی افزود: دین اسلام در تمامی حوزه های علوم انسانی حرف برای گفتن دارد، لذا باید دیدگاه های اسلام پیرامون موضوعات مختلف به گوش جهانیان رسانده شود.

/۶۲۶۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 571665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =