تسنیم نوشت: امام جمعه کرمان با بیان اینکه عده‌ای در کشور خدمات نظام را نادیده می‌گیرند، گفت: اگر مسلمان هستید و ولایت و رهبری را قبول دارید باید درک کنید که مذاکرات با اذن رهبری صورت گرفت.

آیت‌الله سید یحیی جعفری صبح امروز در دیدار استاندار و مدیران استان کرمان به مناسبت هفته دولت اظهار داشت: 17 هزار نفر در کشور توسط منافقین به شهادت رسیدند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر افزود: کشورهای غربی در برابر این اقدامات تروریستی منافقین در کشور هیچ حرفی نزده و عکس‌العملی انجام ندادند.

امام جمعه کرمان با بیان اینکه نفاق از شرک بدتر و آسیب بیشتری به جامعه اسلامی می‌زنند افزود: قرآن ما را از خطر منافقین بر حذر دانسته و ضربه منافقین به جامعه ما غم انگیزتر از ضربه سایر دشمنان بود.

وی با اشاره به اینکه منافقین افرادی مثل شهیدان مطهری، رجایی، بهشتی و باهنر را از ما گرفتند خاطرنشان کرد: البته همین شهادت‌ها بود که مردم فهمیدند دلسوز آن‌ها چه کسانی هستند و چه کسانی در لباس دوست ظاهر شدند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با بیان اینکه عده‌ای در کشور هستند که خدمات نظام را نادیده می‌گیرند به طوری که چشمانشان را بستند گفت: اگر مسلمان هستید و ولایت و رهبری را قبول دارید باید درک کنید که مذاکرات با اذن رهبری صورت گرفت.

وی بزرگ‌ترین فایده برجام را پی بردن مردم دنیا به دروغگویی آمریکا دانست و تصریح کرد: آمریکا در مسئله برجام به تعهدات خود عمل نکرد و از روز اول هم پیش‌بینی شده بود.

آیت‌الله جعفری با بیان اینکه مردم دنیا به ویژه جهان اسلام باید بیدار شوند گفت: آمریکا و غربی‌ها اسرائیل را به وجود آوردند تا بر مسلمانان سلطه پیدا کنند.

وی بر وحدت جامعه اسلامی در داخل و خارج کشور تاکید کرد و افزود: اگر وحدت نباشد دشمنان زودتر به اهداف شون خود می‌رسند و به همین جهت تفرقه افکنی را در دستور کار خود گذاشتند.

امام جمعه کرمان در بخش دیگری از سخنانش بر احیای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه توصیه کرد و گفت: جلوگیری از شیوع فساد اخلاقی در کشور ضروری است و اگر فساد اخلاق بر اخلاق حسنه تسری پیدا کند کشور به سمت نابودی می‌رود.

وی بزرگ‌ترین مصداق امر به معروف را رفع مشکلات اقتصادی مردم دانست و اظهار داشت: وضعیت معیشتی مردم و فشارهای اقتصادی در جامعه نگران‌کننده است.

29214

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 571601

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =