۰ نفر
۴ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۱
تساوی میوندالن در حضور سوشا

میوندالن با حضور سوشا مکانی در هفته بیست و یکم لیگ 2 نروژ میزبان ساند فورد بود که این بازی با نتیجه مساوی دو بر دو پایان یافت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ میوندالن با حضور سوشا مکانی در هفته بیست و یکم لیگ 2 نروژ میزبان ساند فورد بود که این بازی با نتیجه مساوی دو بر دو پایان یافت.
با این حال باید به این نکته اشاره کرد در سه هفته حضور سوشا مکانی در ترکیب میوندالن این تیم شکست نخورده است. میندالن هم اکنون با 32 امتیاز تیم هفتم لیگ 2 نروژ است.
از این رقابت ها دو تیم به طور مستقیم به دسته اول صعود می کنند و تیم های سوم تا ششم در مرحله پلی آف صعود حضور خواهند یافت و از بین این چهار تیم هم یک تیم به لیگ یک صعود خواهد کرد.
سوشا مکانی در سه بازی اخیر که در ترکیب تیم میوندالن قرار گرفته است سه گل خورده است. اما درخشش او در بازی با کیسا مورد توجه رسانه های نروژ قرار گرفته است. در این بازی دو تیم به نتیجه مساوی بدون گل دست یافتند. از آنجایی که در دقیقه 40 بازی میوندالن ده نفره شد حریف فشار زیادی روی دروازه این تیم وارد کرد که با درخشش سوشا مکانی هم حملات خنثی شد. میوندالن با حضور سوشا مکانی در بازی با آسانه هم 4-1 پیروز شد.
این
تیم یک پله دیگر صعود کند شانس حضور به مرحله پلی آف و در نهایت لیگ یک را خواهد داشت.



256 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 571585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =