مشاور رییس‌جمهور: ممنوعیت موسیقی به افزایش خشونت منتهی می‌شود

ایلنا نوشت: مشاور رییس‌جمهور با انتقاد از ممنوعیت برگزاری کنسرت در مشهد گفت:‌ جهت‌گیری کشور مبتنی بر قانون و حرکت بر مبنای سیاست عالی نظام است و هر حرکتی، خارج از آن باید تبدیل به قانون شود.

سیدرضا صالحی ‌امیری، مشاور رییس جمهور در واکنش به ممنوعیت برگزاری کنسرت در مشهد و همچنین اظهارات وزیر ارشاد در این باره، گفت: وزیر ارشاد شخصیت آشنا به مبانی علمی و فقهی هستند و آن چیزی که از جانب ایشان مطرح شد، برداشت اشتباه رسانه‌ها بوده است. ایشان تاکید بر اجرای قانون داشتند.

مشاور رییس جمهور با تاکید بر اینکه درخصوص ممنوعیت برگزاری کنسرت در مشهد باید بحث ویژه‌ای دنبال شود، گفت:‌ تصمیم قطعی در این رابطه را شخص رییس جمهور گرفتند که در صحبت‌های ایشان مطرح شد و آن این بود که در یک کشور باید یک نظام، یک قانون و یک سیستم داشته باشیم.

صالحی امیری با بیان این مطلب که کسی نباید در هر گوشه از کشور برای خودش قانون محلی وضع کند، افزود: جهت‌گیری کشور مبتنی بر قانون و حرکت بر مبنای سیاست عالی نظام است و هر حرکتی، خارج از آن باید تبدیل به قانون شود.

وی درباره اینکه وزیر ارشاد گفته است به نظر آیت الله علم‌الهدی در ارتباط با ممنوعیت برگزاری کنسرت احترام می‌گذاریم و کنسرتی برگزار نمی‌شود؟ گفت: اساسا عقب‌نشینی از سوی وزیر ارشاد صورت نگرفته و این برداشت و تفسیر رسانه‌ها از صحبت‌های وی بوده است.

روز گذشته صالحی امیری در جلسه شورای اداری شهرستان تهران در ارتباط با ممنوعیت برگزاری کنسرت‌ها، خطاب به مخالفان برگزاری کنسرت‌ها گفته بود‌؛ اگر به جوان‌ها نشاط ندهیم؛ نتیجه‌اش اعتیاد، طلاق، خشونت و فرار در جامعه می‌شود. چه کسی پاسخگوی این مسائل خواهد بود؟

234

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 571582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
    2 4
    والا بنده به عنوان فردی که از موسیقی بیزارم و گوشم را آزار می دهد عرض می کنم که نه معتادم، نه طلاق گرفتم نه از جایی فرار کردم و نه خشن هستم. خوب است مسئولین از حرف های شکمی پرهیز کنند.
  • علیرضا عاشق ایران و آمریکا A1 ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
    3 0
    و ممنوعیت خیلی چیز های دیگر
  • بی نام DE ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
    1 4
    ما تو قم زندگی میکنیم از این کنسرت منسرتا سالی یه بارم اینجا اجرا نمیشه همه مثل آدم دارن زندگی میکنن اتفاقا آمار خشونت تو شهرهای کنسرت و ... بیشتره . مثل تهران
  • جانباز محمد دامن باغ. IR ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
    1 6
    نیاز اول جوانان اشتغال وازدواج است.نه موسیقی.