ایرنا به نقل از وزیر آموزش و پرورش نوشت: تلاش می کنیم با در نظر گرفتن امکانات، ظرفیت و توزیع متوازن رشته و شاخه ها، نظر دانش آموزان و خانواده ها را در انتخاب رشته تحصیلی تامین کنیم.

علی اصغر فانی روز پنجشنبه در پاسخ به سوالی در خصوص روند تعیین تکلیف موضوع هدایت تحصیلی دانش آموزان پایه دهم اظهار کرد: با توجه به تاکید رئیس جمهوری، تدابیر لازم در این خصوص انجام شده تا بهترین تصمیم گرفته شود.
وی افزود: البته ظرفیت مدارس در این ارتباط بسیار مهم است و باید به آن توجه داشته باشیم ولی تلاش می کنیم تا امکانات خود را با نیازها تطبیق داده و تعاملی خاص بین داوطلبان و امکانات آموزش و پرورش ایجاد شود.
وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: هم اکنون خط مشی آموزش و پرورش رسیدن به نظارت جمعی در اتخاذ تصمیم ها و برنامه ها است که نتیجه این هماهنگی ها با وجود زمان بر بودن، هم افزایی برنامه های دستگاه تعلیم و تربیت را بدنبال خواهد داشت.
علی اصغر فانی بعنوان نماینده دولت روز پنجشنبه وارد استان ایلام شد، حضور در گلزار شهدا، شرکت در همایش مشترک شورای اداری و شورای آموزش و پرورش استان ایلام و بهره برداری از 36 طرح عمرانی، خدماتی، آموزشی و رفاهی شهرستان ایلام و دیدار با فرهنگیان، خانواده شهدا و جانبازان فرهنگی از جمله برنامه های وزیر آموزش و پرورش در سفر 2 روزه به این استان است.

 

۴۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 571576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =