افزایش کشته شدگان زلزله ایتالیا/ 247 کشته تاکنون

بعد از گذشت 24 ساعت، هنوز بر آمار کشته شدگان زلزله ایتالیا افزوده می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از سی ان ان، در خرابه های شهر آماتریس در ایتالیا، سگ‌های امدادی صلیب سرخ در حال جستجو برای افرادی هستند که ممکن است زیر آوارها باقی مانده باشند. تصاویری از تلاش یک آتش نشان برای حال نجات یک دختربچه از زیر آوارها در تلویزیون نشان داده می شود؛ دختربچه ای که به سختی اعلام می‌کند هشت ساله و نامش جولیاست و در میان غبار ناشی از زمین لرزه، به سختی می‌شود رنگ لباسش را تشخیص داد.

صحنه های مشابه آنچه توصیف شد، باز هم در آماتریس و چند شهر دیگر ایتالیا به چشم می‌خورد و این زلزله مرگبار خاطره تلخی برای این شهرها به جا گذاشته است.

در ابتدا تصور می‌شد این زلزله ٦.٢ ريشتري که صبح دیروز ايتاليا را لرزاند، آمار کشته شدگان کمتری داشته باشد و اولین خبرها از 5 کشته شروع شد، اما وقتي سخنگوی صليب سرخ ايتاليا از نابود شدن كامل يك شهر كوچك خبر داد مشخص شد اين زلزله تلفات بیشتری دارد و پاپ فرانسيس تعدادی از آتش نشان هاي واتيكان را براي كمك به منطقه زلزله زده فرستاد.

تازه ترین اخبار به نقل از مقامات این کشور حاکی از این است که این زلزله حداقل 247 کشته بر جا گذاشته و احتمال زیادی وجود دارد که آمار تلفات بیشتری هم گزارش شود.

منبع: سی ان ان/ 25 اوت 2016

47234

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 571561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =