دفتر خبرگزاری خبر آنلاین در استان اردبیل افتتاح شد

معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در سفر دو روزه خود به اردبیل ضمن بازدید ازدفتر سرپرستی خبرگزاری خبر آنلاین، رسما این دفتر را افتتاح نمود.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از استان اردبیل؛ معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفر خود به اردبیل، بعد از حضور در دفترخبرگزاری خبرآنلاین در استان اردبیل، رسما سرپرستی این خبرگزاری را در این استان افتتاح نمود.

حسین انتظامی در این افتتاحیه ضمن ارائه نکاتی درباره نقش رسانه در آگاه‌سازی مردم گفت: رسانه ها به ویژه رسانه های محلی سهم عمده ای در انتقال اطلاعات و اخبار دارند.

 

در ادامه این بازدید، معاون وزیر از قسمت‌های مختلف دفتر خبرگزاری خبر آنلاین استان اردبیل دیدن کرده و از محیط کاری مناسب این دفتر تمجید نمود.
معاون مطبوعاتی و اطلاع‌‌رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: با توجه به این واقعیت عرصه ارتباطات و توسعه کشور جز در سایه توسعه مناطق اتفاق نمی‌افتد به طوری که اگر توسعه استان‌ها و مناطق اتفاق بیفتد و با مکانیزم‌هایی استان‌های مختلف احساس کنند که در تولید ملی نقش دارند این امر زمینه‌ساز افزایش توسعه و امنیت می‌شود که یکی از پایه‌های توسعه محلی توسعه نشریات محلی است که با توجه به این امر باید از نشریات محلی و استانی حمایت شود.

وی در ادامه گفت: ما سعی کرده ایم حمایت ویژه ای از نشریات و رسانه های محلی داشته باشیم که اختصاص 11 میلیارد به بیمه خبرنگاران از جمله آن است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 571438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =