مهر نوشت: فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه شاهد تحولات عمیق و بزرگی در منطقه هستیم، گفت: شهدای مدافع حرم با بصیرت عمیق و ایمانشان به جبهه مقاومت پیوستند.

سردار سرلشکر محمدعلی جعفری ظهر چهارشنبه در دیدار خانواده شهدای مدافع حرم استان همدان با بیان اینکه والدین و همسران شهدای مدافع حرم نقش ویژه‌ای در اعزام این شهدا به جبهه مقاومت ایفا کردند، گفت: پدران شهدا با کسب روزی حلال و مادران شهدا با شیر پاکی که به فرزندان خود داده‌اند، نقش پررنگی در تربیت آنها داشته‌اند اما نقش همسران شهدا در این حوزه بسیار ویژه و ممتاز است و به همین دلیل امام (ره) فرموده اند مرد از دامن زن به معراج می‌رود.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خطاب به خانواده شهدای مدافع حرم با تاکید بر اینکه روحیه خود را حفظ کنید و سختی‌هایی که بعد از شهادت همسر و یا فرزندتان متحمل می‌شوید را به جامعه منتقل کنید، گفت: تأثیر انتقال این موضوع در جامعه کمتر از شهادت شهدای مدافع حرم نیست.

وی با بیان اینکه راه شهدا باید ادامه داشته باشد و این عهدی است که مردم ایران با خدای خود بسته‌اند، گفت: رزمندگان با عمیق شدن بصیرت و ایمانشان کیلومترها دورتر در جبهه مقاومت تلاش می کنند.

سرلشکر جعفری با بیان اینکه شهدای مدافع حرم برتری خاصی نسبت به دیگر شهدا دارند، گفت: برتری این شهدا از بصیرت عمیق و ایمانشان سرچشمه گرفته چراکه همین خصوصیت سبب شد آنها این راه را انتخاب کنند.

فرمانده کل سپاه پاسداران با تأکید بر اینکه شاهد تحولات عمیق و بزرگی در منطقه هستیم، اظهار داشت: از آنجای که ما در بطن قضیه هستیم و وقایع برای ما آرام آرام انجام می‌شود، ممکن است عمق اتفاق را متوجه نشویم.

وی با اشاره به اینکه برخی در جامعه با این ابهام روبه رو هستند که چرا ما در جبهه مقاومت می‌جنگیم خطاب به خانواده شهدای مدافع حرم تاکید کرد: شهدای مدافع حرم با بصیرت خود عمق مسئله را درک کردند و خانواده شهدای مدافع حرم باید این مفاهیم بزرگ را به مردم انتقال دهند.

29214

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 571395

برچسب‌ها