شبستان نوشت:اولین همایش محله مسجدمحور با سخنرانی قالیباف، حجت‌الاسلام صدیقی و پیام مراجع عظام تقلید آیات مکارم‌شیرازی، نوری‌همدانی و علوی‌گرگانی برگزار شد.

بخش پایانی این مراسم که با سخنرانی قالیباف و کاظم صدیقی برگزار شد، به اعلام اسامی برگزیدگان اولین همایش «محله مسجدمحور» اختصاص یافت.

این در حالی است که اسامی ائمه جماعات منتسب به اصولگرایان در این همایش پررنگ‌تر از چهره‌های نزدیک به جریان اعتدالی و اصلاح‌طلبان بود.

از جمله اسامی نزدیک به اصولگرایان می‌توان به حجت‌الاسلام کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران،حجت‌الاسلام سید محمدحسن ابوترابی‌فرد امام جماعت مسجد امام حسین(ع)،حجت‌الاسلام سیدصدرالدین شریعتی امام جماعت مسجد قبا، حجت‌الاسلام سید علی‌اصغر هاشمی علیا تولیت مدرسه قائم چیذر و برخی از روحانیون دارای سمت‌های رسمی در مرکز رسیدگی به امور مساجد، سپاه، شهرداری تهران و ستاد برگزاری نماز جمعه اشاره کرد.

در عین حال چند چهره معتدل که تمایلات اعتدالی و اصلاح‌طلبانه دارند در این همایش مورد تقدیر قرار گرفته‌اند که در میان آنها نام آیت‌الله حسن سعادت مصطفوی امام جماعت مسجد جامع نیاوران، آیت‌الله سیدهاشم رسولی محلاتی امام جماعت مسجد فرشته و آیت‌الله جلالی خمینی تولیت حوزه‌های علمیه شرق تهران به چشم می‌خورد.

۲۹۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 571316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =