اظهارات یک نماینده مجلس درباره باج گرفتن و تطمیع شدن برخی اعضای کمیته تحقیق و تفحص از بنیاد شهید

نماینده مردم تهران با تأکید بر این موضوع که صدا و سیما تریبون جریان خاص است،‌گفت: وقتی کسانی که مسئول پیگیری تحقیق و تفحص از بنیاد شهید هستند، باج گرفته‌اند و نباید نتیجه‌ای جز فساد ساختاری که اینک به آن مبتلا شده‌ایم انتظار داشته باشیم.

به گزارش خبرآنلاين؛محمود صادقي نماينده مردم تهران در نطق ميان دستور خود گفت: صدا و سيما جمهوري اسلامي كه برابر اصل 175 قانون اساسي بايد آزادي بيان و نشر افكار را بر رعايت موازين اسلامي و مصالح كشور تأمين كند، به تريبوني خاص براي يك جريان خاص تبديل مي‌شود و به سانسور بيانات جريان ديگر و به ويژه انعكاس واژگون اخبار مجلس دست مي‌زند.

وي افزود: صدا و سيما ‌اظهارات برخي از نمايندگان را نشان ميدهد و اظهارات بعضي ديگر را سانسور مي‌كند نتيجه اي جز روي آوردن مردم به ماهواره ها و رسانه هاي بيگانه را نبايد داشته باشيم.

صادقي در رابطه با نظارت مجلس گفت:وقتي نهادهاي نظارتي كه خود مسئول مبارزه با فسادند آلوده به فساد هستند، وقتي كساني كه مسئول پيگيري تحقيق و تفحص از بنياد شهيد هستند، باج گرفته‌اند و تطميع شده‌اند نبايد نتيجه‌اي جز فساد ساختاري كه اينك به آن مبتلا شده‌ايم انتظار داشته باشيم.

29217

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 571184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۷:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
    2 0
    جناب صادقی لطفا اسناد و افرادی که باج گرفته اند و تخلفات بنیاد مربوطه را باطلاع ملت فهیم برسانید