بلافاصله پس از اخبار منتشر شده درباره استعفای ولی‌اله افخمی‌راد، رییس‌کل سازمان توسعه تجارت، صحبت‌های درگوشی از آمدن مجتبی خسروتاج به این سازمان حکایت دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این سومین بار است که افخمی‌راد از سمت خود به عنوان معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رییس‌کل سازمان توسعه تجارت استعفا می‌دهد.

وی از مهر‌ماه 1392 سکان سازمان توسعه تجارت را در اختیار داشت و پیش از این نیز 8 سال معاونت وزارت صنایع و معادن و 16 سال سمت مدیرکلی استان‌های مختلف کشور برعهده داشت.

اما در این میان، در حالی که هنوز به صورت رسمی خبری از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت درباره قبول استعفای افخمی‌راد توسط محمدرضا نعمت‌زاده، وزیر صنعت، معدن و تجارت منتشر نشده، خبرها حاکی از آن است که مجتبی خسروتاج جایگزین افخمی‌راد در سازمان توسعه تجارت شده است.

روزنامه صمت در شماره امروز خود نوشت: با حکم محمدرضا نعمت‌زاده، وزیر صنعت، معدن و تجارت، مجتبی خسروتاج، قائم‌مقام وزیر در امور تجارت و معاون اقتصادی و بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت به ریاست سازمان توسعه تجارت منصوب شد. در همین حال، ولی‌اله افخمی‌راد با حکم نعمت‌زاده به سمت مشاور وزیر منصوب شد. یداله صادقی هم که رییس مرکز امور اصناف و بازرگانان بود، به سرپرستی معاونت بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت منصوب شد.

22535

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 571149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =