۰ نفر
۳ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۵:۳۴

ایسنا نوشت: مدیرعامل انجمن حمایت از مصرف‌کنندگان گفت: مردم از خرید خودروهای بی‌کیفیتی چون پژو ۴۰۵ و پراید خودداری کنند، زیرا این خودروهای بی‌کیفیت منفعتی برای آنها ندارند.

مسیح انصاری اظهار کرد: وزارت صنعت، معدن و تجارت باید آیین‌نامه ابلاغی این وزارتخانه در سال ۱۳۸۹ را اجرا و از ادامه تولید پژو۴۰۵ و پراید جلوگیری کند.

وی با بیان اینکه در سال‌های گذشته هیچ گونه تغییرات اساسی در کیفیت پژو۴۰۵ و پراید صورت نگرفته است، خاطرنشان کرد: این خودروها از نظر کیفیت در سطح پایینی قرار دارند و اقدامات اساسی نیز برای حل معایب آنها انجام نشده است.

مدیرعامل انجمن حمایت از مصرف‌کنندگان ادامه داد:‌ دانش فنی و کیفیت خودروهای پژو ۴۰۵ و پراید به هیچ وجه قابل مقایسه با خودروهای جدید و با کیفیت امروزی نیست؛ به‌گونه‌ای که فن‌آوری تولید این خودروها مربوط به بیش از ۲۰سال پیش است.

وی افزود: در این شرایط مشخص نیست چرا برخلاف آیین‌نامه ابلاغی وزارت صنایع و معادن وقت، تولید این خودروهای از رده خارج متوقف نشده است بنابراین مصرانه از مسوولان وزارت صنعت می‌خواهیم به وظایف خود در این رابطه عمل کنند.

انصاری با بیان اینکه اگر مردم از خرید پژو ۴۰۵ و پراید خودداری کنند ایران خودرو و سایپا نیز چاره‌ای جز توقف تولید این خودروها نخواهند داشت، تصریح کرد: این دو خودروساز باید به سرعت خودروهای جدید با کیفیت و قیمت مناسب را جایگزین این خودروهای قدیمی و بی‌کیفیت کنند.

براساس آیین‌نامه مصوب شورای سیاست‌گذاری خودرو در سال ۱۳۸۹ که در همان سال از سوی وزارت صنایع و معادن وقت به خودروسازان داخلی ابلاغ شده است، از ابتدای سال ۱۳۹۵ ادامه تولید خودروهای سواری داخلی که از زمان آغاز تولید آنها بیش از ۱۰ سال گذشته است، ممنوع است.
22535

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 571135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 71
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی س IR ۰۵:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
    515 2
    چشم نمیخریم.البته اگه دوباره یه وام ندن و هممون زامبی وار حمله نکنیم.ولی بالاغیرتا جاشون خودروی چینی با سه برابر قیمت به خوردمون ندین.تجربه ال نود که قرار بود هم قیمت پیکان باشه هنوز از یادمون نرفته.مشکل اینه اعتمادی به آینده نیست
    • بی نام IR ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
      125 3
      فکر کنم سهم انجمن حمایت از مصرف کنندگان کم شده
  • بی نام IR ۰۶:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
    452 5
    نفست از جای گرم بلند می شه.من بعد از 3 سال صرفه جویی و زدن از نون و تفریح زن و بچم پول یه پراید جور کردم،حالا شما می گش نخر؟باشه به جاش یه بنز می خرم.
    • بی نام IR ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
      34 49
      شما که میخوای بخری خوب یه پورشه بخر جانم. ماشالله تو تهرونم که فراوونه
    • بی نام A1 ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
      20 0
      دوست عزیز ، پاسخ من فقط به شما نیست، مشکل همه مونه که نمیتونیم ایستادگی کنیم و در برابر زور و ظلم این جماعت بایستیم و زود فریب میخوریم و یا نه، فریب نمیخوریم و از سر اجبار ناگزیر به خرید این بنجول ها هستیم. ولی چی میشد اگه همه با هم کمی صبر می کردیم و در برابر این زورگوها مقاومت میکردیم و خودروی صفر نمیخریدیم و بجاش از بازار دست دوم تهیه میکردیم تا نتیجه بگیریمو حرف و تصمیم هیچ مسئول و رئیس و وام و ... هم رویمان اثر نمیگذاشت، حتما از اون کمپین اثرات خوبی رو میدیدیم و در بخش های دیگه هم کمپین میکردیم تا حقمون خورده نشه. اما آینده نگر نیستیم و زود کم میاریم و تسلیم میشیم، اونا هم تا میتونن سوارمون میشن و حرکتی در جهت خواست مردم انجام نمیدن و همینه که این روال همچنان برقرار هست و خواهد ماند.
  • بی نام IR ۰۶:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
    337 6
    درسته پراید آشغاله و غیرایمن ولی امثال من پولمون کمه پس چی بخریم. خودرو سازان داخلی، خوروها رو دو برابر قیمت واقعی و با حداقل کیقیت ممکن به مردم غالب میکنن پس امثال من گزینه ای جز پراید نداره.
    • بی نام RO ۰۶:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
      173 6
      اگر تعرفه واردات خودرو کم بشه هم کیفیت همین پژو و پراید افزایش پیدا می کنه و هم این که قیمتشان کاهش پیدا می کنه در ضمن شاید بتونی خودرو های بهتری را با قیمت فعلی پراید خریداری کنی
  • بی نام A1 ۰۶:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
    حالا باز عده ای تحریم کنند فقط کافیه که مثل دفعه قبل این خودرو ها را با وام بدهند اون وقت عده ای هول هولکی می روند و این بنجل ها را می خرند البته من یکی دو نفر از اون افراد را می شناسم که حداقل هفته ای یک بار تعمیرگاه هستند اون موقع که می خواستند این ماشین هخا را بخرند و بهشون می گفتیم نخر می گفتند دارند با شرایط خوبی می دهند چرا نخرم یا این که می گفتند تو از حال و روز ما خب نداری و شکمت سیره هر چه بهش می گفتم باید خیلی بیشتر از این مبلغ باید خرج تعمیرگاه بدهی گوشش بدهکار نبود ولی تازه الان به حرفم رسیده تازه باید علاوه بر هزینه تعمیر گاه و وقتی که برای اون می گذاره قسط خودرو را هم بده
    • بی نام IR ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
      41 3
      باجناق محترمی دارم که وقتی وام خودرو شروع شد با وجود وضع مالی خیلی خوب رفت 2 تا 206 نوشت که ما کلی بهش گفتیم تو دیگه تو این بازی نرو کوش نکرد 2 هفته پیش یه تبریز با ماشینش رفت و برگشت 2 میلیون خرج گذاشت رو دستش بعلاوه کلی علافی
  • بی نام IR ۰۶:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
    167 6
    جناب آقای انصاری کجای دنیا زندگی میکنی ؟؟ چند ساله از این کشور رفتی ؟؟ قیمت خودرو رو خبر داری ؟؟ همون خودروی بی کیفیتی که داری میگی به قیمت خون مردم دارن میفروشن و خودروهای نسبتا با کیفیت تر رو چند برابر قیمت واقعی میدن دست مردم . هر وقت تونستی جلوی این خیانت رو بگیری بعد بیا از این حرفا بزن
  • بی نام A1 ۰۶:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
    147 1
    جایگزینشون با همین قیمت و کیفیت بهتر و جدیدتر هم معرفی کنید بی زحمت
    • بابک EU ۰۸:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
      50 28
      کاملا حق با شماست ولی بحث اینه که در کل ماشین نخرید. فکر نمی کنم خرید ماشین یک نیاز ضروری باشه. درسته وسایل نقلیه عمومی هم کافی نیست ولی کدوم بهتره؟ تن بدیم به صنعت انحصاری خودرو که به زور انحصار سر پاست؟ یا اینکه یکم به خودمون سختی بدیم تا به سمت بازار آزاد که حقمون هست بریم؟
    • بی نام IR ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
      36 17
      آقای بابک من ماشین نخرم،هر روز باید با اتوبوس توی تهران اینور و آنور بشوم؟مسیر ماشین رویی که 40 دقیقه باماشین شخصی طی می کنم با اتوبوس بعضا به دو ساعت و نیم هم می رسد.شما با پورشه و اقامت آمریکات خوش باش،من هم با همین پرایدم و بردن بعداز ظهر دخترم به پارک خوشم.دلال هم نیستم مثل همه شماهایی که از این شعارها می دهید که با چهار تا دورغ 100 میلیون پول بذارم تو جیبم.
    • بابک EU ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
      33 1
      عرض کردم که سختی های استفاده از وسایل نقلیه ی عمومی رو قبول دارم. با کمال احترام، من تهران زندگی می کنم و درآمدم ماهیانه 850 هزار تومن هست. هر روز از وسایل نقلیه عمومی استفاده می کنم و مقداری رو هم پیاده می رم.
    • بی نام A1 ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
      12 2
      آقا یا خانم بی نام عزیز شما از پشت مانیتور مگه از وضع زندگی دیگران خبر دارید ؟ من و خیلی های دیگه توی همین وضع افتضاح مترو و اتوبوس توی تهران اینور و اونور میریم و سختی رو به جون میخریم به امید اینکه یه روزی این فرهنگ توی کشور جا بیفته که خودروی تک سرنشین برای استفاده روزانه و پیمایش کیلومترها توی شهر فوق شلوغی مثل تهران درست نیست و باید از وسیله حمل و نقل عمومی استفاده کرد که در آینده باعث بهبود اوضاع و کاهش آلودگی هوا و ترافیک و ... بشه که نفعش به خودمون و فرزندانمون میرسه. درسته که باید خودروی ارزان و باکیفیت جایگزین بشه ، اما قطعا این مورد با ادامه ی خریدهای ما از این خودروسازهای بی انصاف و صف ایستادنمون برای خودروهای فعلی هیچگاه اتفاق نخواهد افتاد. از ماست که بر ماست.
  • بی نام A1 ۰۶:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
    72 0
    تا وقتی که همین تولیدکنندگانشما بخوانید مونتاژکارهای بی کیفیت و استاندارد با واسطه و بی واسطه، پشت پرده و رو پرده، برای چهارچرخه ها و گاری ها و دوچرخه و هرچی جنبنده تواین کشوره تعیین قیمت و تعیین تکلیف می کنند، شعار مردم نخرید، چیزی جز شعار و ... نیست.
  • بی نام IR ۰۶:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
    18 15
    احسنت منم موافقم
  • شهروند A1 ۰۶:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
    شاید نظر مدیرعامل انجمن حمایت از مصرف‌کنندگان این است که خودروهای چینی آشغال تر از پراید و 405را بخریم
    • نیما IR ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
      9 73
      شاید ماشین چینی بی کیقیت باشه ولی محکمه و جون سرنشین رو تا حدود زیادی حفظ میکنه چند روز پیش عکسی میدیم که یک 405 و یک ماشین جک شاخ به شاخ زده بودن به هم 405 نابود شده بود ولی ماشین جک فقط جلوش اسیب دیده بود وستونهای ماشین جلوی شدت ضربه رو گرفته بود اینم یادمون نره که قدمت ساخت خودرو ایران کجا چین کجا حالا چینی ها کجان شرکت های خودرو سازی ایران کجا
  • بهمن IR ۰۶:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
    61 2
    واقعا متاسفه واسه مدیر انجمن مصرف کنندگان که از حال و هوای جیب مصرف کنندگان خبری نداره. آخه مدیر هوشمند, مدیر مدبر و با شرافت مدیر دلسوز تو بگو یکی که پولش نمیرسه چی بخره
    • بی نام A1 ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
      46 0
      آقا حرص نخور. زندگی هممون فنا شده رفته.
  • محمدرضا A1 ۰۶:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
    46 0
    باسلام خدمت شما که اینقدر به فکر مایی مگه نمیدونی ما مثل شما حقوقای کلان نمیگیریم بی سروصدا باشه یک ماه حقوق شما برابر است با کم کم دوسال یا ده سال یا یک عمر مایه بخورید وبیاشامید مال موفت را ولی ضرر نزنید کری
  • بی نام IR ۰۶:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
    20 31
    الان یه عده میان داستانو ربط میدن به خودروهای چینی حالا ببین من کی گفتم اینو
    • علی IR ۰۶:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
      39 1
      خوب ربط داره دیگه.نکنه شما هم از همون قشری هستید که معتقدید همه نظرات مردم توهم است و فقط تفکرات شما درسته.فکر کردی الان پراید و پژو بره؛ آستون مارتین میاد تو ایران یا لامبورگینی؟ از نزدیک 20 برند خودروی چینی در کشور با قیمت فضایی معلومه که جایگزین اینا چی خواهد بود.ببخشید به تریج قبای رقبای قدرتمند چینی برخورده.
    • بی نام IR ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
      2 13
      دیدید گفتم
  • ali A1 ۰۶:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
    الان کیفیت پژو405 tu5 خیلی خوب شده ومن سال 95 خریدم. و چند دفعه هم زنگ زدن و گفتن اگه اشکالی تو کیفیت ماشین بود اطلاع بدهید امید وارم کیفیت خودروهای تولیدی بالاتر برود.
    • علی س IR ۰۶:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
      49 49
      قربونت برم تی یو فایو که خودش موتور یه ماشین دیگه است.بعد شما فرصت کردی یه خودروی متوسط خارجی از همین هیوندا ها ؛ بنز و نمیگم.همین کیا و هیوندا رو میگم؛ رو سوار شو تا تعریفت از کیفیت خوردو عوض بشه
    • بی نام A1 ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
      3 16
      علی آقا من از شما خبر ندارم، حتما مجبور بودی که خریدی. ولی خواهش میکنم کمی اطلاعاتت رو بالا ببر و آگاه باش خودرویی که شما میخری غیر از موتورش که مال 16 سال پیشه، خودش نزدیک 30 ساله و هیچ جای جهان تولید نمیشه با این بی کیفیتی. توی این کلاس در بازار جهانی الان مثلا همین هیوندای اکسنت و الانترا و یا کیا سراتو و مزدا 3 و ... سوار میشن، خیلی هم خودروهای معمولی ای هستن و کسی براشون سر و دست نمیشکنه. اگر زیر بار زور این خودروسازها نمیرفتیم، حتما اتفاقات خوبی می افتاد.
  • بی نام IR ۰۶:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
    34 3
    حالا به حرف ونظرمردم رسیدید؟؟؟؟
  • رضا IR ۰۷:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
    51 1
    برام جالبه که از مردم میخوان خودرو نخرن بعد نمیگن چطور میشه که خودروسازها جلوی مصوبه ای که سال ٨٩ بهشون ابلاغ شده ایستادن و خودرویی که نباید تولید بشه رو تولید میکنن؟ البته طبیعیه چون ما مردمی همیشه در صحنه هستیم
  • بی نام RO ۰۷:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
    49 0
    اخه اگر پراید رو با همون کیفیت ۱۵ سال پیش کره هم تولید میکردن مشکلات کمتر بود من سالهاس ماشین نخریدم بودجه ماشین با کیفیت هم ندارم و سختی کشیدم اخرشم احتمالا مجبور شم یه ماشین بی کیفیت بخرم
  • بی نام IR ۰۷:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
    62 0
    چشم ام وی ام 110 سه سیلندر میخریم 33 میلیون
  • بی نام IR ۰۷:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
    53 1
    شما میای یه خودروی ملی مثل سمند و تیبا و دنا و ساینا رو 20 تومن بدی تا من بخرم؟ معلومه که نه. عزیزم ساکت باش و برو حقوقه نجومی تو بگیر.
  • بی نام A1 ۰۷:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
    30 3
    منم موافقم.واقعا این خودروها دیگه زشت هستن و کیفیت لازم رو ندارند.بعد انگار ما هنوز تو دهه 60 موندیم
  • بی نام A1 ۰۷:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
    34 16
    با وجود تنفر عمیق از خودرو های داخل و حسرتی به بلندای طول عمر از داشتن خودروی لوکس خارجی، از صمیم قلب آرزو میکنم همین پژو بمونه ولی بازار دست خودروهای بی کیفیت و فریبنده و گرانقیمت چینی نیوفته.مشکلات این خودرو های چینی به حدی است که مثال" از طلا گشتن پشیمان گشته ایم ..." رو هر روز مرور خواهیم کرد.
  • بی نام A1 ۰۷:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
    35 42
    من پژو دارم . قطعاتش همه جه هست ، هر میکانیکی هم ازش سر در میاره . من نمی دونم چرا دوستان این آیتم ها رو در استفاده آسون از یک وسیله نقلیه در نظر نمی گیرن ؟
    • علی IR ۰۷:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
      29 0
      برای اینکه این آیتم ها وظیفه یک خودروسازه و جزو اولین و ابتدایی ترین مسائل و به همین علت آپشن محسوب نمیشه.کیفیت یعنی آرامش ؛ رانندگی راحت؛ مصرف پایین؛ هزینه نگه داری پایین؛ دسترسی ساده و البته توان فنی بالای خودرو که خودش مبحثی جداگونه است.نکنه انتظار داشتید ماشینتون خراب بشه سه ماه منتظر قطعه بمونید؟ قناعت چیز خوبیه ولی بیش از اندازه اش باعث شکست میشه.
    • بی نام A1 ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
      5 27
      دوست عزیز ، برادرانه خواهش میکنم کمی اطلاعاتت رو از صنعت خودروی روز دنیا بالا ببر و از حقوق خودت آگاه باش. خودروی شما اگه باکیفیت باشه اصلا برای چی باید طی مدت چهار پنج سال نیاز به تعمیر پیدا کنه ؟ خیلی از خودروهای که اینجا قیمت های حدود صد میلیون دارن، خودروهای معمولی و ارزان و اقتصادی و باکیفیتی هستند که مردم جهان ازشون بی دردسر یا با کمترین خرابی و دردسر ازشون استفاده میکنن. اونوقت شما خواهان پژو هستید چون قطعات و تعمیرکارش فراوانه ؟ بماند که این هم به خدمات پس از فروش شرکت خودروساز برمیگرده که ما مشتریان خودروسازهای داخلی اصلا درک نکرده ایم چی هست
  • بی نام A1 ۰۷:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
    39 0
    اصلا برای چی باید بری مکانیکی اگر کیفیت ماشین مثل ماشین های ژاپنی باشه حداقل تا 5 سال به مکانیکی مراجعه نمی کنی فقط روغن و لنت ماشین را عوض می کنی
  • بی نام A1 ۰۷:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
    23 2
    این خودرو ها فقط ما رو کشت
  • بی نام A1 ۰۷:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
    37 0
    نمیدونم باید خندید یا گریه کرد ایران قبل از کره شروع به مونتاژ خودرو کرد بعد از بیش از 50 سال کره نه تنها به کشورهایی مثل ما بلکه به اروپاو امریکا خودرو صادر میکنه و ما بعد از نیم قرن تازه شدیم مونتاژ کننده آشغالهای چینی
  • بی نام A1 ۰۷:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
    35 1
    پراید رو چندین برابر قیمت واقعی اش دارن به مردم می فروشن
  • بی نام A1 ۰۷:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
    38 1
    چرا این پرایدسازان و پژوسازان تعطیل نمی کنند
  • بی نام IR ۰۷:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
    27 1
    حالا باید ما بخندیم یا گریه کنیم؟
  • بی نام IR ۰۷:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
    18 7
    متاسفانه کمپین هم شکست خورد.پس همون بهتر که تعطیل نشه
    • بی نام A1 ۰۸:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
      7 10
      اتفاقا کمپین شکست نخورد و همین کمپین آقایون رو مجبور کرد اینهمه تسهیلات و وام به مردم بدهند تا بتونن بنجلهایی که رو دستشون باد کرده بود رو به مردم بفروشن. و این وسط مردم قشر پایین که قدرت مالیشون کم بود تونستن ماشین دار بشن. ... و در نهایت بنفع مردم شد. الان هم بعد از اتمام اون تسهیلات دوباره ماشینها رو دستشون باد کرده و اگه ادامه پیدا کنه بازم مجبور میشن با زور وام جنس بنجلشون رو به مردم بفروشن...
  • محمد IR ۰۷:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
    33 0
    بابا این همه تنوع محصول و قیمت عادلانه الان داره مرسدس بنز و بی ام و روز با قیمتای جهانی تو ایران عرضه میشه باز میرید پراید میخرین عجبااا
    • علی IR ۰۷:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
      31 1
      میبینی توروخدا؟ مردم مالیخولیای خرید پراید دارن.بنز اس 500 رو دارن 17 میلیون میدن باز میرن پراید رو میخرن 20 میلیون.تازه برخی بدتر هم هستن و همون پراید رو قسطی با وام میخرن 33 میلیون.چکار کنیم؟ مشکل مردم خودمونه.بی ام و 15 میلیونی رو ول کردن پژو 405 میخرن
  • بی نام RO ۰۷:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
    18 0
    چشم،ببخشید،معذرت میخوام،نمیخواستم بخرم،اما مجبور بودم،مجبوووورررر،میفهمی
  • بی نام IR ۰۷:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
    26 0
    هرچند من به نظر هیچ یک از مسئولین خوشبین نیستم ولی باید واقع بین باشیم خدا سرنوشت هیچ قومی را تغییر نمیدهد مگر اینکه خود بخواهند و البته اقدام کنند. اگر با تحمل سختیها کمپین را ادامه میدادیم مطمئنا نتیجه خوبی می گرفتیم اما دریغ ... شاید هم باید بگوییم خلایق هر چه لایق
    • بی نام IR ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
      9 0
      آی گل گفتی
  • بی نام GB ۰۷:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
    13 0
    یادش بخیر تبلیغ لاستیک دنا نخرید
  • بی نام A1 ۰۷:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
    31 0
    یعنی واقعا ما مردم باید به حال و روزم خودمون زار زار گریه کنیم. آخه چیزی که مثل روز روشنه و همه داریم ازش زجر می کشیم رو نمیتونیم اراده کنیم و حقمون رو بگیریم. بی عرضه ترین در طول تاریخ گذشته و آینده هستیم و خواهیم بود...
  • میم IN ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
    21 2
    اَخوی چند ماه از سال کانادا یا آمریکا هستین؟ والا ما پراید نخریم باید سرما گرما وایسیم کنار خیابون لنگ تاکسی
  • بی نام IR ۰۸:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
    29 4
    ای کاش نصف این همه حرفی که راجع به کیفیت پراید زده می شه به کیفیت پایین فرهنگ و شعور رانندگی اختصاص می بافت...
  • بی نام IR ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
    9 0
    با این حرف ، ادم یاد حروم کردن کله قند می افته .
  • بی نام IR ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
    17 2
    همین الان دارم از تعویض پلاک میام یه پراید خریدم اولین تیترت هم همینه خیلی ضد حالی خبرآنلاین نکنه دنبالم بودی شایدم چشت دنبال پرایدم فروشی نیست داداش
    • بی نام A1 ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
      21 1
      مبارکه
    • لاله A1 ۲۲:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۵
      0 0
      مبارکت باشه: با دقت رانندگی کن،هیچ اتفاقی نمی افته از ته دلم آرزو میکنم یه بهترشو بخری .الان از ماشین نو لذت ببر و فکرتم با این تیتر خراب نکن.
  • بی نام A1 ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
    17 0
    شما اون موقع که با فشار به دولت به مردم وام دادن تا این کارخانه ها خودروهای فشل شان را بفروشند تا یک وقت حقوق میلیونی مدیرانش قطع نشه کجا بودی؟
  • بی نام A1 ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
    14 2
    چشم جاش لامبورگینی و بوگاتی میخریم
  • بی نام RO ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
    20 1
    زورت زیاده برو به خودروساز بگو نسازه
  • سقراط IR ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
    26 1
    خودرو نخر چون کیفیت نداره، شیر و ماست نخور چون توش پالمه و ... پس چی کار کنیم؟
  • بی نام A1 ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
    4 9
    چند روز پیش تو جاده بودم یه پراید تایر جلو طرف راننده یه لحظه رفت تو قسمت شونه خاکی و در یک چشم هم زدن مثل موشک از طرف سمت راست جاده رفت پایین و چند بار غلت خورد. ستون ها جمع شده بود و جالب تر اینکه رفتم پایین کمک کنم خودرو دوگانه بود و گاز نمیدونم از کدم قسمت بشدت خارج میشد. راسش جرات نکردم برم کمک کنم. هیچ کجای دنیا یه خودرو خود به خود چپ نمیشه و هیچ کجای دنیا خودرو گازسوز نیست
    • بی نام A1 ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
      1 0
      انتظار داری چجور چپ بشه دیگه
  • علیرضا عاشق ایران و آمریکا A1 ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
    8 1
    بزارید واردات با گمرکی 10درصد بیاد بعد اون موقع بیاید بگید اینو بخرید اونو نخرید ، کلا 2تا خودرو هست بعد میگن اینم نخرید ، البته من که هیچ وقت از این خودروهای بی کیفیت ایران خودرو و سایپا با قطعات چینی نمیخرم
  • بی نام IT ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
    11 1
    ایشون فکر کرده ما از روی علاقه مندی این ماشینهارو میخریم که حالا پیشنهاد میدهند که نخریم بنظرم یکی باید ذهن این اقارو روشن کنه که ما از روی ناچاری و بدبختی و نداری هست که این 4 چرخها رو میخریم
  • بی نام A1 ۰۷:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
    0 2
    یعنی بقیه ماشینها استاندارد هستن ؟؟؟؟؟؟
  • بی نام A1 ۱۸:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
    3 0
    بهتر مردم در صورت آسیب دیدن در تصادفات از خودروسازان راین خودرو ها شکایت. کیفری انجام دهن
  • فرزاد A1 ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۵
    3 0
    چند نفر از نخبگان و خود مردم مصرف کننده یک نامه از طریق مطبوعات به رییس جمهوری جناب روحانی نامه بنویسند و تقاضا کنید که ملت ایران احتیاج به یک یا دو خودرو دارند که کارشان راه بیافتد و خواهشا مبلغ گمرکی را نگیرید یا کم بگیرید که کارمون راه بیافتد. این در مقایسه با ضرر 16000 کشته که دویست و سی میلیون دیه جمعا بیش از یک میلیارد دلار َضرر که ملت هر سال می پردازد هیچ است.
  • اشکان IR ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
    0 1
    hگر مردم از خرید پژو ۴۰۵ و پراید خودداری کنند ایران خودرو و سایپا نیز چاره‌ای جز توقف تولید این خودروها نخواهند داشت واقعیت و تا واقعیت را من وشما نپذیریم پیشرفت نخواهیم کرد چرا یاد گرفتیم همدیگه رو میکوبیم نمیدونم ولی کار راه داره و راهش نخریدن جنس خراب و بنجول هستش یعنی لیاقت ما این نیست که به ما تحمیل میکنید ولاغیر به امید اینکه کشور با فرهنگ و با شعوری داشته باشیم نمونه فرهنگ و شعور مردم یک کشور را در رانندگی افراد یا در رعاییت حقوق دیگران میشه فهمید که متاسفانه چی بگم ...