دیگر خودروها ممکن است کارخانه و خط مونتاژ داشته باشند اما این کلمات در مورد سریعترین و گرانترین خودروی دنیا جایگاه ندارد. بوگاتی در یک آتلیه در فرانسه تولید می‌شود. اگر چه در فرانسه آتلیه به معنای کارگاه است اما معمولا برای استودیوی هنری به کار می‌رود.

 



به گزارش مشرق‌نیوز، هنگامی كه درب باز می شود مورد هجوم سر و صدای ماشین آلات، ضربه‌های ابزار پنوماتیك و موسیقی پر سر و صدایی که به طور معمول هنگام ورود به یك كارگاه با آن روبرو می‌شوید قرار نمی‌گیرید. درون بوگاتی به صورتی عجیب سكوتی محض حكمفرماست.

ساختمان بیضوی به شكلی عجیب جمع و جور است و ابعاد آن 249*147 فوت است و تنها 3 ایستگاه برای مونتاژ خودرو وجود دارد كه هر كدام توسط یك تیم 5 نفره كه از مهندسین خبره در زمینه شاسی، تجهیزات داخلی، الكتریكی و بدنه بیرونی و سیستم نیرو محركه تشكیل شده‌اند اداره می‌شود. 

گزافه است اگر بگوییم كه ویرون اینجا تولید می‌شود. یك شبكه از تامین كنندگان در سراسر اروپا قطعات و زیر مجموعه‌ها را به مولشیم (ساختمان کارخانه) حمل می‌كنند. فولكس واگن موتور را می‌سازد. گیربكس ساخت متخصصین انگلیسی در ریكاردو است ، شیشه های عقب و جلو از سوئیس می آیند، تامین كنندگان آلمانی و ایتالیایی پنلهای فیبر كربنی بدنه را می سازند، دراكس میلر(Draxelmaier ) آلمانی تجهیزات داخلی را تامین می كند.

ای پی ریسینگ (AP Racing) ترمزها و میشلن تایرهای مقاوم تا سرعت 248 مایل در ساعت را می سازد. در مجموع 10 تامین كننده اصلی به همراه تعداد زیادی سازنده كوچكتر در حال تامین قطعات می باشند. از اینها گذشته رینگ‌های چرخ توسط یك شركت در مسكو ماشینكاری می‌شود.

به علت سفارشی بودن این خودرو شما جایی جهت انبار قطعات منتظر استفاده نمی‌بینید. به جای آن بر اساس سفارش مشتری قطعات به آتلیه انتقال می‌یابند. فرایندی كه حدوداً 4 ماه طول می‌كشد (بسته به مشخصات مورد درخواست ). حدوداً تیم 5 تا 6 هفته برای مونتاژ خودرو زمان صرف می كنند.
61282

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۷:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
    15 3
    عکساتون قدیمیه