روزنامه اعتماد با اشاره به تشکیل فراکسیون مستقلین در مجلس و اختلاف آنها با فراکسیون اصولگرایان نوشت: علی لاریجانی دست به کار حل اختلافات دو فراکسیون نزدیک به خود شده است.

او قطعا به ادامه رياستش در دوره‌هاي بعدي مجلس مي‌انديشد و اين انشقاق مي‌تواند برايش خطرناك باشد. اما با مدل پيشنهادي شوراي هماهنگي و رياست خودش بر اين شورا در عمل مديريت هر دو فراكسيون به عنوان اتفاقي بي‌سابقه برعهده يك نفر يعني علي لاريجاني قرار خواهد گرفت. اما اگر اين مدل اجرايي شود قطعا به نظر مي‌رسد فراكسيون ولايت بايد به دنبال يك رييس براي خودش باشد.

اين اتفاق تازه در فراكسيون اصولگرايان اما چندان به مذاق طيف پايداري‌ فراكسيون خوش نيامده است. اين را از اظهارات چهره‌اي مانند حاجي‌دليگاني مي‌توان حدس زد. او در گفت‌وگو با «اعتماد» مي‌گويد كه ديدگاه من اين است كه اين وضع طراحي خود آقايان است. تا با عنوان و پوشش ديگري همان جايگاه رييس را در مخاطرات و شرايط مختلف بتوانند تثبيت كنند. حاجي‌دليگاني معترضانه مي‌گويد اگرچه معتقدم فراكسيون ولايت به حيات خودش ادامه خواهد داد اما لاريجاني مانند راننده خاوري است كه كم‌سرعت در جاده حركت مي‌كند؛ نه اجازه مي‌دهد كسي از او سبقت بگيرد و نه خودش با سرعت لازم مي‌رود. نه خودش مي‌گويد من اصولگرا هستم و اهداف فراكسيون اصولگرايان را دنبال كند و نه كنار مي‌رود تا كس ديگري جاي او بنشيند.

302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 571077

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۴:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
    1 0
    معلومه این اقای دلیگانی راننده خاوری قهاری است .