پس‎‌لرزه‎های سانسور سخنان دکتر روحانی در تلویزیون/ پربازدیدترین اخبار 2 شهریور

امروز 2 شهریور 95، بیشترین اخبار تحت تاثیر حرکت تعجب‌برانگیز صدا وسیما در قطع سخنرانی رئیس جمهور بود. از اخبار جدی تا کاریکاتور، مردم دنبال جواب این سئوال می‌گشتند: چرا این اتفاق افتاد؟

از مهمترین اخبار امروز می توان به سخنان رئیس جمهور اشاره کرد که گفته بود: برای اولین بار مواد هسته‌ای غنی شده را می‌فروشیم ولی پربازدیدترین خبر سیاسی مربوط به بازتاب قطع سخنرانی رئیس‌جمهور در رسانه ملی بود.

از طرف دیگر تاسف و کنایه‌ کاربران خبرآنلاین به قطع سخنرانی روحانی از شبکه خبر آنقدر زیاد بود که در لیست پربازدیدترین اخبار قرار گیرد.

در دنیای اقتصاد هم  نرخ گیری از افزایش قیمت خودروهای داخلی  پربازدیدترین اخبار بود. در کنار این خبر، خبر گران‌ترین اسباب‌بازی‌های بزرگسالان جهان به همراه با مطلب قیمت هواپیماهای ایرباس از اخباری بود که کلیک زیادی از مخاطبان گرفتند.

عمل یک بازیگر در روز پزشک و انتشار عکس وارونه از بوعلی سینا باعث شد تا مطلب واکنش گسترده کاربران فضای مجازی به پست روز پزشک حامد بهداد پربازدیدترین خبر حوزه هنر و فرهنگ شود.

در کنار این خبر، ماجرای جالب انتخاب«جدایی نادر از سیمین» به عنوان نهمین فیلم برتر قرن  هم توجه مخاطبان را جلب کرد.

اما بشنوید از خبر حاشیه‌های نماهنگ 1.2میلیاردتومانی سازمان تبلیغات  که خون به دل انیمیشن سازان مستقل کرد و برای سرویس فرهنگی ما هم بازدید خوبی هدیه آورد.

در حوزه اجتماعی هم جز خبرهای حوادثی، یافتن این سئوال که بهترین سن ازدواج و فرزندآوری چه سنی است؟ برای مخاطبان ما جذاب بود.

آنها همچنین روی خبر قالیباف، خریدار ساختمان سوهانک کمیته امداد هم کلیک کردند تا بفهمند در حوزه مدیریت شهری چه خبر است.

خبری حیرت‌انگیز از کره‌شمالی و حادثه ای که ترامپ آفرید هم برای مخاطبان بین الملل ما جذاب بود تا به همراه کاریکاتور رییس صداوسیما در حال قطع سخنرانی روحانی! مخاطبان را سرحال بیاورد.

57231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 571039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =