مهر نوشت: رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران گفت: در خصوص بازگشایی خیابان ۱۷ شهریور باید در شورای شهر تصمیم‌گیری شود.

محمد سالاری در جلسه علنی روز سه شنبه شورای شهر با اشاره به دستور قالیباف برای بازگشایی بخشی از خیابان ۱۷ شهریور اظهار داشت: در مورد این موضوع قرار بود در شورا تصمیم‌گیری شود، در جلسه‌ای هم که در این خصوص برگزار شد، گزارشات معاونین شهردار و نظرسنجی‌هایی که انجام شد به گونه‌ای دیگر بود و قبل از اینکه آقای قالیباف دستور بازگشایی ۱۷ شهریور را بدهند باید جلسه‌ای در این مورد تشکیل و سپس تصمیم اتخاذ شود.

سالاری همچنین در ادامه این جلسه به تغییر نام برخی معابر انتقاد کرد و گفت: خیابان کمال در منطقه ۸ تهران به دلیل وجود مدرسه کمال به این اسم نام گرفته است. این مدرسه نیز دارای هویت و یکی از بهترین مدارس کشور است و بهتر است این خیابان همان خیابان کمال باقی بماند.

وی در خصوص تغییر نام خیابان اسفراین واقع در منطقه ۶ به نام مهران دوستی، اظهار داشت: جایی که قبلا به نام خیابان اسفراین بود دارای سابقه تاریخی بوده و در آنجا دفتر یک کارخانه قدیمی قرار دارد که خود کارخانه نیز در استان خراسان رضوی بین اسفراین و جوین قرار گرفته و در تهران نیز خیابان جنوبی دفتر آن به نام جوین است، بنا به پیشنهاد آقای شاکری خیابان اسفراین به نام مهران دوستی نام گرفت که مورد انتقاد اهالی آنجا قرار گرفت چراکه آنان معتقدند آن خیابان باید به نام اسفراین باقی می‌ماند. بهتر بود آقای شاکری خیابان دیگری را به نام مهران دوستی نامگذاری می‌کردند.

47237

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 570864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =