خبرورزشی نوشت: پدیده تیم ملی می‌گوید حاضر نیست به هر شکل ممکن خودش را مطرح کند.

سعید عزت اللهی هافبک دفاعی جوان تیم ملی با گلزنی دوباره، نشان داد همچنان در مسیر پیشرفت گام برمی دارد. او که موفق شد مقابل تومسک در لیگ روسیه گل بزند، از دو هفته سختش می گوید. سعید بعد از گل به خوبی مقابل زنیت تحت فشار بود و در واقع با این گل، جواب همه انتقادها را داد.

انتظارش را نداشتم...
بعد از گل به خودی مقابل زنیت، دو هفته سخت را داشتم. در ایران خیلی ها نوشته بودند گل به خودی عجیب عزت اللهی. فکر می کنم به جای تخریب، باید از بازیکنان مان که در اروپا بازی می کنند، حمایت کنیم. همین چیزها باعث شد من دو هفته سخت داشته باشم. بعد از گلی که به آندرلخت در پلی آف لیگ قهرمانان شدم و در واقع اولین گلزن تاریخ باشگاه در این مسابقات شدم، شاید آنهمه مورد حمایت قرار نگرفتم. خیلی از من اسم برده نشد. شاید این هم برمی گردد به خودم. خب من به هر طریقی دنبال مطرح کردن خودم نیستم. همیشه سعی می کنم در زمین عملکردم را نشان دهم تا اینکه بخواهم سر تیتر رسانه ها باشم و بازارگرمی کنم. شاید به خاطر همین نامهربانی با من می شود. واقعا انتظار چنین برخوردی را بعد از آن گل به خودی نداشتم. اشتباه در فوتبال طبیعی است.

روی من خطا کردند
من این حرف را جایی نگفتم ولی روی آن گل به خودی بازیکن حریف روی من خطا کرد. اگر به صحنه دقت کرده باشید، او دستش را پشت کمر من گذاشت. باعث شد تعادلم بهم بخورد. دنبال بهانه جویی نبوده و نیستم. بعد از بازی هم چیزی نگرفتم و اشتباهم را پذیرفتم. این درسی می شود برای من که در میدان های بزرگ اشتباه نکنم. دوست ندارم خیلی وارد بحث شوم. نمی دانم شاید من باید روشم را عوض کنم تا تحت حمایت باشم. آدمی نیستم که بخواهم با رابطه خودم را مطرح کنم. دوست دارم با عملکرد خودم مردم و بقیه را به سمت خودم بکشم.

خدا عزت می دهد
در بازی تومسک خیلی انگیزه داشتم که گل بزنم و بخواهم یکسری چیزها را ثابت کنم. باز هم خدا یک بار دیگر نشان داد که عزت و ذلت دست اوست و با یکسری حرف ها نمی شود کسی را زمین زد. خدا همانطور که می تواند عزت دهد، همانطور هم می تواند بگیرد. در آن صحنه ای که توانستم به تومسک گل بزنم، خیلی انگیزه داشتم که جبران کنم. با تمام سرعت به سمت دروازه حرکت کردم و توپ خوبی هم به من رسید تا بتوانم گل بزنم.

با روستوف قرارداد دارم
نیم فصل دیگر با روستوف قرار دارم. فعلا در خدمت این تیم هستم. یه سری پیشنهادات مطرح شده ولی باید تا روز آخر نقل و انتقالات که 31 آگوست است، منتظر بمانم. فعلا تمرکزم روی بازی آژاکس است که فردا برگزار می شود. امیدوارم این بازی را ببریم و به لیگ قهرمانان اروپا صعود کنیم.

باید نشان دهیم تیم اول آسیا هستیم
10 روز تا شروع رقابت های مرحله نهایی انتخابی جام جهانی مانده است. بعد از بازی ترک گروژنی روسیه را ترک می کنم و انشالله 8 شهریور به تیم ملی ملحق می شوم. امیدوارم که مردم مثل همیشه از تیم ملی حمایت کنند تا استارت پرقدرتی مقابل قطر بزنیم. قطر نشان داده جزو تیم های برتر آسیاست. آنها بازیکنان خطرناک و خوبی دارد. با تمام وجود مقابل قطر به میدان می رویم و می خواهیم نشان دهیم که تیم اول آسیا هستیم. امیدوارم مسئولان و مردم هم بیایند و حمایت لازم را از تیم ملی انجام دهند.

هیجان حضور در جام جهانی
برای من حضور در جام جهانی خیلی هیجان انگیز است. دوست دارم تجربه اش کنم. همه ما در تیم ملی جان مان را هم می دهیم تا به جام جهانی صعود کنیم. مطمئن باشید با دعای خیر مردم و کمک خدا به جام جهانی صعود می کنیم.

252 43

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =