زمان ثبت نام آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور مهرماه 95، از 23 شهریور تا 1 مهرماه است .

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، با نزدیک شدن به سال تحصیلی برخی کاربران در مورد آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور سوال داشتند.


در همین زمینه محمد علی ابراهیمی رئیس مرکز سنجش و آزمون دانشگاه پیام نور جزئیات آزمون زبان دکتری تخصصی (ETPNU) مهرماه 95 را اعلام کرد.
او گفت: زمان ثبت نام آزمون زبان دکتری تخصصی (ETPNU) مهرماه 95، از 23 شهریور تا 1 مهرماه است و ثبت نام به صورت الکترونیکی و ازطریق پرتال پیام نور مرکز سنجش و آزمون صورت می گیرد .
او ادامه داد: آزمون زبان دکتری تخصصی (ETPNU) مهرماه 95، به صورت الکترونیکی در 6 استان؛ آذربایجان شرقی، اصفهان، تهران، خراسان رضوی ، فارس و کرمانشاه برگزار می شود.
وی هزینه ثبت نام داوطلبان را مبلغ 750000 ریال عنوان کرد و گفت: داوطلبان می توانند این مبلغ را به شماره حساب 2178609001007 به حساب بانک ملی شعبه بنفشه به نام دانشگاه پیام نور واریز کنند.

46232

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 570729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۸:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
    1 0
    زبان تخصصی به چه دردمان می خوره؟ با این واژه های خنده دار که وارد کتابهای زیست شناسی شده نمی توانیم از کتابهای تخصصی استفاده کنیم. در حقیقت گسست زبانی بین آموزش و پرورش و دانشگاه ایجاد شد و رفت پی کارش. حالا منتظر بنشینید تا این فاجعه جا بیفته.