رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: لازم است به وزیر دفاع تذکر بدهم که درباره مجلس درست حرف نزدند. باید ادب و حکمرانی را در این مسائل رعایت می‌کردند.

به گزارش خبرآنلاین علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور خود با اشاره به حضور جنگنده های روسی در پایگاه هوایی نوژه، گفت: ما هیچ پایگاهی به هیچ کشوری نداده‌ایم و حضور هواپیماهای روسی در پایگاه هوایی همدان امر موقتی برای سوخت گیری بود. به همین دلیل انجام این کار به اجازه از مجلس نیازی نداشت چون طبق قانون اساسی این کار ممنوع است و نظام  این کار را نکرده است.

لاریجانی با اشاره به اینکه این نشست و برخاست جنگنده ها برای سوخت گیری بوده است و هیچ قدرتی را به روسیه نداده ایم، تاکید کرد: این کار متوقف نشده است و همکاری ایران و روسیه در مبارزه با تروریسم ادامه دارد.

رئیس مجلس در ادامه در تذکری به وزیر دفاع کشور، گفت: لازم است به وزیر دفاع این تذکر را بدهم که نسبت به مجلس درست حرف نزدند. باید ادب حکمرانی را در این مسائل رعایت می‌کردند.

لاریجانی افزود: امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها تاکید کرده‌اند مجلس در رأس امور است لذا ازهمه دوستان می‌خواهیم که به این ساختار نظام و درجات نظام توجه کافی داشته باشند.

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 570636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۷:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
    9 2
    آقای لاریجانی شما که دست به تذکرتان خوب است پس چرا درمقابل توهین وافترا به دولت سکوت میکنید
  • مسعود RO ۰۸:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
    9 0
    به قول جناب خان: آقا اجازه میشه ما بريم دشّویی؟