روزنامه کیهان در سرمقاله امروز خود به قلم حسین شریعتمداری نوشت:

دیروز آقای روحانی، رئیس جمهور محترم کشورمان که به مناسبت روز پزشک و بزرگداشت این روز در جمع پزشکان سخن می‌گفت، در بخشی از سخنان خود از مخالفت‌هایی که در برگزاری کنسرت‌ها صورت گرفته ابراز تأسف کرد و اظهار داشت «در کشورمان فقط یک مجلس شورای اسلامی به عنوان مجلس قانون‌گذاری وجود دارد و هر کس که تریبون در اختیار می‌گیرد، نمی‌تواند قانون‌گذاری کند، وزیر هم نمی‌تواند از این خواسته تبعیت کند، بلکه وزیر باید تابع قانون باشد... هیچ وزیری در برابر هیچگونه فشاری نباید کوتاه آمده و عقب‌نشینی کند... همه افتخار ما این است که کشور ما کشور قانون است و در بیانات امام(ره) صدها بار تأکید شده که جمهوری اسلامی ایران، حکومت قانون است».

سخنان رئیس جمهور محترم درباره قانون و جایگاه مجلس شورای اسلامی، اگرچه با کم‌توجهی دولت به نظرات مجلس و ضرورت حضور و دخالت و نظارت آن در برخی از تصمیم‌های سرنوشت‌ساز، نظیر آنچه در جریان توافق هسته‌ای شاهد آن بودیم و یا امضای FATF بدون کسب مجوز از مجلس شورای اسلامی و شماری از نمونه‌های دیگر همخوانی ندارد و دولت محترم در موارد متعددی مجلس شورای اسلامی را از چرخه تصمیم‌گیری حذف کرده است، ولی اصل سخن که قانون‌گذاری برعهده مجلس است، جدای از میزان تعهد دولت به این اصل، قابل قبول است و رعایت آن برای تمامی دستگاه‌ها ضروری است.

اما موضوع این یادداشت، بخش دیگری از سخنان رئیس‌جمهور است که در آن به ماجرای «کنسرت»ها پرداخته و از برخی مخالفت‌ها در برگزاری کنسرت‌ها ابراز نگرانی کرده‌اند! این نکته که آیا غیر از مجلس شورای اسلامی هیچکس حق اظهارنظر درباره مسائل جاری کشور را ندارد! نیز اگرچه با تأکیدهای غلیظ و شدید و چندین باره رئیس‌جمهور بر ضرورت نقد در تضاد آشکار است اما، این نکته نیز بیرون از موضوع وجیزه پیش روی است و سخن در این نوشته و سؤال از رئیس جمهور محترم آن است که برگزاری یا مخالفت با برگزاری کنسرت‌ها در میان انبوه مشکلاتی که مردم با آن روبرو هستند و دولت مسئول مستقیم آنهاست، چه جایگاهی دارد و از چه درصد و میزان اهمیت برخوردار است که در سخنان رئیس جمهور محترم به یکی از دغدغه‌های اصلی ایشان تبدیل شده است؟!

چند ماهی است که ماجرای برگزاری کنسرت‌ها و مخالفت‌ با انجام برخی از آنها از سوی رئیس‌جمهور، وزیر ارشاد و روزنامه‌ها و رسانه‌های حامی دولت به یکی از مسائل اصلی کشور تبدیل شده و مشکلات دیگری که مردم در زندگی روزمره خود با آن دست به گریبان هستند را به حاشیه رانده است! این سر و صدا و هیاهو در حالی است که به گفته آقای رحمانی فضلی، وزیر محترم کشور «کمتر از یک درصد کنسرت‌ها لغو شده است». اگر نظر این مقام رسمی دولت را ملاک و معیار قضاوت در این باره بدانیم که به یقین رئیس جمهور محترم نباید نظر رسمی وزیر کشور و عضو کابینه خود را نفی کند، به این نتیجه قطعی می‌رسیم که ماجرای کنسرت‌ها و سر و صداهای پیرامونی آن در یک کلمه «هیاهو‌برای‌هیچ»! است. آیا غیر از این است؟! و آیا لغو - به قول وزیر کشور- کمتر از یک درصد کنسرت‌ها می‌تواند دغدغه‌آفرین باشد؟

پاسخ این سؤال بدون کمترین تردیدی منفی است، بنابراین پرسش بعدی آن است که چه کسانی به رئیس جمهور اطلاعات غلط و مشاوره‌های جهت‌دار و مشکوک می‌دهند؟ و از اصلی کردن این مسئله جزئی آنهم در میان مشکلات فراوانی نظیر بیکاری، تورم، گرانی‌سرسام‌آور کالا و خدمات، تعطیلی پی‌درپی شماری از کارخانه‌های بزرگ و مراکز تولید، قاچاق کالا، حقوق‌های نجومی برخی از مدیران دولتی، دستاورد «تقریبا‌هیچ» برجام، بعد از اختصاص سه سال از عمر و امکانات دولت به آن و... کدام هدف پنهانی را دنبال می‌کنند؟!

انتظار آن بود - و هست - که رئیس‌جمهور محترم در فرصت به دست آمده به دغدغه‌های اصلی مردم بپردازند و درباره وعده‌های فراوانی که داده‌اند و متاسفانه بسیاری از آنها بر زمین مانده است برای ملت توضیح بدهند، مگر ماجرای کنسرت‌ها که به گفته وزیر محترم کشور فقط از برگزاری کمتر از یک درصد آنها جلوگیری شده و این یک درصد هم به‌علت مغایرت با اخلاق و یا خودداری برگزارکننده از پذیرش مسئولیت آن بوده است، دغدغه چه تعدادی از مردم است؟

و اکنون جای این پرسش از رئیس‌جمهور محترم است که برگزار نشدن فقط کمتر از یک درصد کنسرت‌های موسیقی در مقایسه با مشکلات فراوان مردم - که به بخشی از آن اشاره شد - چه جایگاهی دارد و از چه درجه اهمیتی برخوردار است که به یکی از دغدغه‌‌های اصلی جنابعالی تبدیل شده است؟! و آیا تصور نمی‌کنید که برخی از مشاوران شما با ارائه اینگونه مشاوره‌ها به حضرتعالی به دنبال حاشیه‌سازی برای فرار از پاسخگویی در قبال وعده‌های برزمین مانده دولت به مردم هستند؟!

آقای رئیس‌جمهور، نگاهی به اطراف بیندازید! بیش از 8 میلیون نفر از مردم این مرز و بوم با بیکاری و در نتیجه سختی معیشت دست‌به‌گریبانند آیا رسیدگی به شرایط دشوار آنان باید دغدغه‌ شما باشد یا خواسته یک مشت مرفه بی‌درد که از برگزار نشدن فلان کنسرت موسیقی خلاف اخلاق عصبانی شده و رگهای گردنشان بیرون زده است؟! آن 8 میلیون بیکار نگران تأمین معیشت خود هستند و جماعت مرفهان بی‌درد نگران سپری کردن اوقات بیکاری خویش! هر دو بیکارند، اما، این کجا و آن کجا؟

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 570601

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 42
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۲:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
    من یه آدم معمولیم خیلیم کنسرت دوست دارم با این که یه بار رفتم ولی بازم میخوام برم.. شما در مورد مردم نظر نده کسی از شما نظر نمیخواد کیهان
  • بی نام A1 ۰۲:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
    جناب شریعتمداری شما هم بیخود رگ گردنت بیرون نزند. هیچکس از آن 8 ملیون بیکار و فقیر و ...باور نمیکند که شما و همفکرانتان نگران بیکاری و معیشت آنها باشید .حنایتان دیگر برای مردم که هیچ حتی برای دور و بری های خودتان هم رنگ ندارد.
  • بی نام A1 ۰۲:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
    اگر شریعتمداری راستگو بود و واقعاً آنقدر که در نوشته هایش نشان می دهد ناراحت و پریشان بود به نظر من تا امروز باید صد کفن پوسانده باشد اما چنانچه ملاحظه می فرمایید در عکسهایی که از ایشان منتشر می شود زنده و خندان است. پس نوشته هایش تنها شیطنتی سیاسی است برای همراه کردن ساده لوحان و کوته فکران و شعبان بی مخ ها با خودش و ضربه زدن به هر آنچه که او علیه آن آواز دروغ و افترا سر می دهد. به باور من آنچه مانع از دروغ گفتن می شود ایمان به روز جزاست. برخی آخرت را به بهای اندکی می فروشند. بگذریم ...
  • بی نام A1 ۰۲:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
    اگر برگزاری کنسرتها اهمیتی ندارند چرا امام جمعه محترم مشهد اینقدر در مورد مسایل بی اهمیت حساس است،
  • بی نام IR ۰۲:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
    کیهان عزیز شما که قبلا می گفتید در ایران بیکار وجود نداره ، حالا می فرمائید 8 میلیون بیکار هست اینها رو چرا زمان احمدی نژاد نمی گفتید؟ که بیکار هست ، تورم هست ، بدبختی هست و غیره و ذالک. کیهان عزیز ، هرچیزی که مردم رو ناراحت کنه مهمه. میخواد کنسرت باشه ، میخواد بیکاری باشه ، میخواد سانسور باشه ، میخواد رشوه باشه یا هرچیز دیگه ای. هیچوقت نگید این مهمه اون مهم نیست. اونم وقتی که همون چیز قبلا برای شما مهم نبود و الان مهم شده و معلوم نیست فردا چی براتون مهم باشه و چی نباشه.
  • بی نام IR ۰۳:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
    موضوع فقط كنسرت نيست بلكه عمل غيرقانوني است كه انجام شده .هركسي براي خودش قانون وضع كند كه نميشه. فردا كسي ديگر در استاني ديگر بگويد در اين استان مثلا ورزش بانوان انجام نشود.مگه ميشه؟
  • عباس A1 ۰۳:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
    164 9
    سلام، جناب آقای رئیس جمهور فرار از قانون وقانون گریزی در کشور را نفی کردند و مثالی که در این خصوص ذکر کردند موضوع اجرا نشدن کنسرتها برخلاف تصویب اجرای آنهادر وزارت ارشاد بودواین که سرآغازی برای دیگر بی قانونیها در کشور شود واینکه وزیری که مدیریت بخشی از مسائل کشور را برعهده دارد نتواند قانون مصوب را در حوزه مدیریت خود اجرا کند واظهار ناتوانی در اجرای قانون کند. تمام سرزمین ایران سرزمین امام رضا علیه السلام است وفقط شهر مشهد نیست که سرزمین امام رئوف علی ابن موسی الرضا ع است در برهه ای که خیل عظیمی از جوانان ما دچار اعتیاد ومشکلات روحی وروانی ودیگر معضلات اجتماعی هستندوشرارت وسرقت در کشور بیداد می کند حذف کنسرتها که یک تفریح سالم است و وقت جوانان را پر می کند چندان منطقی بنظر نمی رسد.
  • سعید A1 ۰۳:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
    133 7
    جناب آقای شریعتمداری باسلام خدمتتان عرض شود مخالفتدر اجرای کنسرت وممانعت از اجرای آن دوموضوع مجزاست .هرکسی طبق قانون اساسی میتواند در هرمورد اجتماعی اقتصادی یاسیاسی مشکل دارد نظر مخالف وحتی ایجاد تجمع وراهپیمایی نماید . البته این حق فعلا" دراختیار عموم نبوده ومختص افراد وگروههای خاص میباشد. لذا مراجع ذیربط مجوز صادر میکنند ولی مراجع نامربوط از اجرای آن باقدرت تمام جلوگیری میکنند واین یعنی بدبختی .یعنی تداخل درمسئولیت ودرنهایت ناامیدی وبی تفاوتی ملت.
  • مهدی IR ۰۳:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
    54 71
    "سؤال از رئیس جمهور محترم آن است که برگزاری یا مخالفت با برگزاری کنسرت‌ها در میان انبوه مشکلاتی که مردم با آن روبرو هستند و دولت مسئول مستقیم آنهاست، چه جایگاهی دارد و از چه درصد و میزان اهمیت برخوردار است ؟" واقعن اگر اهمیت زیادی ندارد چرا نماینده محترم ولی فقیه حکم خلاف قانون در موردش صادر می فرماید؟
  • جواد IR ۰۳:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
    آن 8میلیون بیکارماحصل 30 سال مدیریت امثال شماست وانحصارومافیا به هیچ دولت مردمی ویاضدمردمی دیگری هم اجازه اصلاحات نمیده وآن اندک بیدردهایی که دنبال ایجاد فقط کمی آزادیهای فردی واجتماعی اند ازهمین مردم ویافرزندانشان اند که حق دارند حداقل هارا داشته باشند همه نعمتهای مادی ومعنوی مملکت رو به شما میبینند شما به قول خودتان یه .......به آنها نمی بینید؟ الحق که آخرشی سرداراقلم....
  • ایرانی قانونمند IR ۰۳:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
    106 5
    قضیه قضیه کنسرت نیست قضیه عمل به قانونه ،آقای شریعتمداری واسه شما عمل نکردن و دور زدن قانون عادی شده ، نمیشه که نظر شما و امثال شما قانون را زیر سوال ببرد،این عمل شما توهین به همه ملت ایرانه ،کاش بدونید یه روزی در اون دنیا باید پاسخگوی اعمال خود باشید،بدونید که اون دنیا حریم امن الانو ندارید
  • بی نام IR ۰۳:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
    128 7
    شماهایی که معترض اجرای کنسرتها هستید؛ چطور زمانی احمدی نژاد خیلی از این کنسرتها در خود شهر مشهد انجام می شد و هیچکدام از اقایان فکر به خطر افتادن اسلام نبودند حالا یکدفعه ای چطور شد که همه وامضیبتا سر دادند؟ این فقط رنگ بوی خراب کردن جناح رقیب دارد و نه چیز دیگر
  • بی نام A1 ۰۴:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
    121 3
    لغو یک درصدی کنسرت ها مهم نیست بی قانونی اهمیت دارد. حکومت علم الهدیی خلاف قانون و امنینت ملیست. مگر خلخال یک زن چه اهمیتی داشت که حضرت امیر برای بازپس فرستادن آن تلاش کرد. مگر دادن چند سکه از بیت المال لبریز از ثروت به عقیل چه اهمیتی داشت که حضرت آن را با آتش عوض کرد.
  • طاهري IR ۰۴:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
    43 17
    مشکلات فراوانی نظیر بیکاری، تورم، گرانی‌سرسام‌آور کالا و خدمات، تعطیلی پی‌درپی شماری از کارخانه‌های بزرگ و مراکز تولید، قاچاق کالا آقاي شريعتمداري ، من كه جزئي از همين مردم هستم سينه چاك اين دولت نيستم ، ملاك براي من نظر رهبري است، اما خودتان هم ميدانيد اين مشكلات همواره وجود داشته و در دولت قبل به اوج خود رسيد.خودتان هم به خوبي مي دانيد هيچ كس نمي تواند در مدت كوتاه آنها را حل كند.لطفا" با مردم رو راست باشيد و از روي سياست نظر ندهيد.
  • بی نام IR ۰۴:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
    عین حقیقت را گفته
  • رضا A1 ۰۴:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
    موافقم. کنسرت فقط مخصوص مرفهین بی درد جامعه هست... خدا رو شکر یکی پس از دیگری لغو میشه. منفی به این کامنت یادتون نره
  • دلسوز انقلاب A1 ۰۴:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
    111 7
    همان 8 میلیون بیکاری که شما به تازگی برایشان ناراحتیت، همانها مخالف این گونه حرکات و مخالف توهین به رییس جمهورند
  • بی نام IR ۰۴:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
    154 5
    آقای شریعت مداری من اهل سبزوارم که کنسرت آقای عقیلی رو بی دلیل لغو کردند. من نه مرفه هستم نه بی درد. فقط میخواستم. خانواده ام 2 ساعت از زیر فشار بی امان زندگی که ذر سایه الطاف دوستان شما بعد از پاره کردن کاغذ ها ی سازمان ملل ایجاد شده رها بشن که اون رو هم صلاح ندیدید.
  • م.ط A1 ۰۴:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
    125 3
    شما اون موقعی که خروار خروار پول از کشور بیرون میرفت و ارزش پول ما تو چند ماه 300 سقوط کرد حرفی نزدی و اظهار نگرانی نکردی؟ ما که میدونیم از کجا ناراحتی
  • عموفری A1 ۰۴:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
    78 8
    حرف کیهان اشتباه است. به نظر من اکثریت مردمی که از برگزار نشدن کنسرت ها نالان و دردمند می شوند مردمی هستند که در حداقل های زندگی خود درمانده اند و همچنین افراد بیکار معتادها زنان سرپرست خانوار و...
  • بی نام IR ۰۴:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
    118 5
    یک "مشت" مرفه بی درد ادبیات فاخر حسین شریعتمداری معروف به سردار قلم
  • بی نام IR ۰۴:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
    مخالفتهای کیهان محبوبیت روحانی را بالا می برد.
    • بی نام A1 ۰۴:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
      روحانی فقط و فقط بین همون مرفه و بی درد محبوبیت دارد ما در نان شب خود مانده ایم و دولت ایشان مشغول کاره خودشان برای پیشرفت بیشتر سرمایه داری و برده داری در کشور ست
    • بی نام A1 ۰۴:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
      مسئله کنسرت نیست مسئله این است که اگر امروز در برابر این کوتاه بیایند فردا می گویند ریش مردان در مشهد باید از یک وجب کوتاه تر نباشد
  • مصطفی A1 ۰۴:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
    76 10
    بحث کنسرت نیست اصلا حرف ما اینه که هیچ‌چیز فراتر از قانون نیست
  • بی نام A1 ۰۴:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
    73 6
    اين سخنان فقط فرافكني و سفسطه هست. اولا اين يك مشت مرفه ايراني و متعلق به اين كشور و چرخ اقتصاد كشور با اين افراد مي چرخد و به دليل ايراني بودن حق راي و نظر دارند. چون ديدگاه شان با شما يكي نيست حق توهين يا ناديده گرفتن راي و نظر و خواسته آنها را نداريد. همه چه مرفه چه مسكين با هم برابرند. ثانيا كنسرت و سينما و تائتر و روزنامه و مجله يعني فرهنگ يم جامعه كه هر طيفي از جامعه برحسب علاقه خود بخشي از آن را انتخاب مي كند و ربطي به طبقه مرفه ندارد. آيا بازيگران تائتر يا نوازندگان همه مرفه هستند؟ آن فرد قوچاني كه در روستاهاي قوچان ساز مي زند مرفه هست؟ ثالثا زمان دولت محبوب شما كه كنسرت ها برگزار مي شد و حتي به برخي از لس آن جلاسي ها اجازه برگشت به كشور داده شد چرا صداي شما درنيامد، شكل جاي دگرست
  • بی نام IR ۰۴:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
    81 5
    شريعتمداري هنوز نفهميده اگر مي خواد كسي رو خراب كنه نبايد از تريبون كيهان اون فرد رو نقد كنه. چون در كل صحبت هاي كيهان اثر عكس داره. اگر كيهان بگه الان تابستونه مردم ميگن حتما زمستونه.
  • بی نام A1 ۰۴:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
    64 7
    حتما یه مشت نیروهای اصیل ارزشی نسبت به تاراج مملکت در دوران محمودی ککشان نمیگزد
  • بی نام IR ۰۴:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
    73 5
    حسين خان با اين حرف ها فقط زمين خوردنت رو محكم تر و سخت تر و دردناك تر مي كني. وگرنه روزنامه اي كه فروشش در روز به ٧٠٠ نسخه در تهران و مجموعا ١٠٠٠ نسخه در كل شهرستانها خلاصه ميشه كه ديگه حرفاش مهم نيست.
  • بی نام IR ۰۴:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
    74 4
    آقای شزیعتمداری یا واقعا نمی‌فهمند به احتمال زیاد یا خودشون رو زدن به نفهمی، آخه هر بیسوادی می‌فهمه که موضوع فقط بحث یک کنسرت یا دو کنسرت نیست، بحث اینه که هر ننه من قمری به خودش اجازه نده برای اداره کشور تصمیم بگیره...
  • بی نام A1 ۰۴:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
    67 5
    هیس دروغگوها و ریاکارها در مورد فشار اقتصادی و مردم تیتر نمی زنند و مطلب نمی نویسند
  • ss A1 ۰۴:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
    79 4
    حاج حسین عزیز تمامی این مشکلاتی که فرمودید از خاطرات و یادگاری های باقی مانده هاله نور مبارک و دولت مهرورز چاکر اختلاس کنندگان است. دولت فعلی تا حد ممکن توانسته تورم را کنترل کند درسته کاهش قیمت نداشتیم و هنوز هم افزایش قیمت است اما این کاهش تورم یعنی اینکه قیمت پسته از 15 هزار تومان یک شبه به 60 هزار تومان نرسیده و سه سال است حول و حوش 45 تا 50 هزار تومن است. خواهشا قبل از بریدن سر دولت و "هیچ" دستاورد برجام اطلاعات خود را کامل کنید شما که رئیس جمهور را به مشاوره غلط منتسب میکنید خودتان سرشار از اشتباه و غلط هستید.
  • حسن US ۰۴:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
    58 4
    من که نفهمیدم برگزاری کنسرت چه ربطی به بیکاری مردم داشت؟ تازه اگر یک درصد یک درصد بخواهیم قانونو زیر پا بذاریم که چشممونو باز میکنیم میبینیم همشو زیر پا گذاشتیم . تحلیلهای کیهان واقعا ضعیفه... متاسفم
  • بی نام RO ۰۴:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
    58 4
    مسولیت تمام مشکلات و گرفتاری های کشور چه اقتصادی چه فرهنگی و اجتماعی و چه سیاسی، به طور مستقیم به گردن آقای شریعتمداری و همفکران ایشون هست.
  • بی نام IR ۰۴:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
    57 3
    بد نیست امسال آقای علم الهدی و شریعت مداری هم بجای گیر دادن به کنسرت ها و لباس مردم کمی به فکر مشکلات اقتصادی مردم باشند نه اینکه به بهانه هایی مثل اقتصاد تلاش کنند
  • بی نام IR ۰۴:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
    38 5
    بیش از 8 میلیون نفر از مردم این مرز و بوم با بیکاری و در نتیجه سختی معیشت دست‌به‌گریبانند... ایجاد این تعداددر زمانهایی صورت گرفته که اوضاع از این بهتر بوده و مال الان نیست.و بله بیش از اینها هم هست
  • ایرانی IR ۰۴:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
    31 2
    مسئله برگزاری یا لغو چند کنسرت نیست این موضوع رویکرد فرهنگی کشور در سطح کلان و فراگیر است بنابراین برخلاف نظر نویسنده وجیزه ؟ که سعی کرده با لفاظی موضوع را لوث و کم اهمیت نشان دهد بسیار مهم است.
  • بی نام A1 ۰۵:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
    31 3
    گیرم که اینطور باشه. اونها هم بخشی از ملت ایران هستند، در کتار علاقمندان غیر مرفه دارن تو این کشور زندگی میکنن و حق دارن . چون مالیات میدن، کار میکنن و میخوان بخشی از پولشون صرف شنیدن موسیقی کنن. اینجا قلمرو داعش نیست. رای مردم ایران به جمهوری اسلامی بوده نه حکومت استبدادی
  • بی نام IR ۰۵:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
    17 3
    به نظر من ادم مرفه غصه کنسرت نمیخوره چون خیلی راحت میره خارج از کشور و کنسرت های فلان و چنان می بینه . این امثال منه بد بختن که دستشون واسه کنسرت تو کشورش ایرانم کوتاهه
  • بی نام IR ۰۶:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
    17 3
    موضوع کنسرت نیست ...موضوع فقط سنگ اندازی و ایجاد بحران برای دولت دکترروحانی توسط این فرقه است... وگرنه این کنسرتها زمان رئیس فرقه شون محمود هم در کنار حرم حضرت انجام میشد و کسی فریاد وا اسلاما ااااا سر نمیداد ..... موضوع نفوذیه که توسط این فرقه صورت گرفته .....
  • بی نام A1 ۰۶:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
    7 3
    انشالله وزیر ارشاد به زودی به نظر ایشان هم احترام میزاره
  • بی نام GB ۰۱:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
    4 1
    چرا شریعتمداری دراین باره تیتری نزده. ماجرای یک فساد اقتصادی دیگر و گم شدن 30 میلیون دلار دیگر در دولت احمدی‌نژاد از زبان جهانگیری. معاون اول رییس جمهور با بیان اینکه پرچم مبارزه با فساد را اعتقادی برداشته‌ است، تاکید کرد: عده‌ای هر دروغی را جعل کردند تا شاید من را در راه مقابله با فساد وادار به عقب‌نشینی کنند.