کنایه عضو جبهه پیروان به تندروها: با کسانیکه جامعه روحانیت را قبول ندارند وحدت نمی‌کنیم

عضو شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: جبهه پیروان با توجه به تجربیات و لطماتی که از تندرویان خورده است برای انتخابات سال 96 با آنها وحدت نخواهد کرد.

احمد کریمی اصفهانی در گفتگو با خبرآنلاین در خصوص ائتلاف جبهه پیروان و جامعه روحانیت مبارز برای انتخابات ریاست جمهوری سال 96 گفت: برای ورود به مقوله انتخابات اندکی زود است چرا که ما قبل از ورود به مسئله انتخابات نیازمند آن هستیم که بین عزیزان خودمان وحدت به وجود آوریم.

عضو شورای مرکزی جبهه پیروان در خصوص ملاقات اعضای این جبهه با آیت الله موحدی کرمانی گفت: همانطور که از سوابق جبهه پیروان برمی آید این جبهه که به نوعی ساز و کار یک تشکل را دارد معمولا با محوریت جامعه روحانیت حرکت می کند . ما در طی ملاقاتی که با آیت الله موحدی کرمانی داشتیم این بار هم بر تعهد و پایبندی این جبهه با روحانیت مبارز تاکید کردیم و اعلام نمودیم ما همچنان محوریت جامعه روحانیت را وجهه کار خودمان قرار می دهیم.

کریمی اصفهانی تصریح کرد: اشکالاتی از قبل وجود داشت، برخی از تشکل ها اقرار کرده بودند که محوریت جامعه روحانیت را قبول ندارند. ما لطمات چنین برخوردهایی را مشاهده کردیم بنابراین این بار مبنا را وحدت با کسانی قرار دادیم که این محوریت را نه در شعار بلکه در عمل هم پذیرا باشند.

وی در خصوص برنامه جامعتین برای انتخابات سال 96  و احتمال  موفقیت آن اظهار کرد: تشکل های ما وارد مذاکراتی شده اند و ما امیدواریم یک وحدت همه جانبه را در جریان اصولگرایی برای انتخابات داشته باشیم.

دبیرکل جامعه اصناف و بازار با بیان اینکه رفتارها و اقدامات تندروها در هر جناحی آفت آن جریان است تصریح کرد: ما تجربه تندروی را پشت سر گذاشتیم و باید بگویم تندروی تنها اختصاص به اصولگرایی ندارد و در هر دو جریان اصلاح طلب و اصولگرا، این گروه مشکلاتی پدید آوردند . باید تلاش کنیم از این نوع افراد پرهیز کنیم که نظام آسیب نبیند.

وی در این رابطه ادامه داد:اصولگرایان باید بدانند با تندروی، تخریب، تهمت و تهدید طرف مقابل نمی توان به میدان آمد و تندروی قطعا ضایعه آور خواهد بود. هر چند که هر گروهی می تواند در انتخابات حضور پیدا کند اما جبهه پیروان با توجه به تجربیات و لطمات زیادی که از تندروها خورده این بار با آنها وحدت نخواهد کرد.

کریمی اصفهانی در خصوص احتمال حمایت جامعتین از روحانی در انتخابات آتی گفت: اظهار نظر در مورد این موضوع زود است و ما در حال ایجاد وحدت در میان خودمان هستیم اما عملکرد هر فرد میزان رای آوری او را نشان خواهد داد. تا انتخابات ماه ها باقیست و افرادی هم به عنوان کاندیدادا از سوی ما مطرح هستند. ما معتقدیم طرح موضوع از الان تخریب افراد  را در پی خواهد داشت.

29219

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 570522

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
    3 2
    وحدت نکن. کی شما رو قبول داره؟