از قطع ناگهانی سخنرانی رئیس‌جمهور تا بقالی حدادعادل/ پربازدیدترین اخبار اولین روز از ماه آخر تابستان

اخبار پربازدید دوشنبه اول شهریور 95 از ماجرای قطع سخنرانی دکتر روحانی در مراسم روز پزشک شروع می‌شود. جایی که رئیس‌جمهور درباره کاغذپاره خواندن تحریم‌ها، توضیح می‌داد ولی برنامه قطع شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سخنرانی رئیس جمهور به جای خود، ولی در ابتدای اخبار پربازدید امروز بد نیست نگاهی به مطلب بقالی دکتر حداد عادل بیندازیم که با زبان کاریکاتور، ایجاد واژه‌های جدید پارسی را دستمایه شوخی با این سیاستمدار قرار داده بود.

از شوخی گذشته، در عرصه اخبار جدی پایان یافتن استفاده روسها از پایگاه همدان آغاز شد که به اندازه خبر تهدید تمام‌عیار اتمی پیونگ‌یانگ علیه واشنگتن و برقراری وضعیت اضطراری در سئول ترسناک نیست.

با این حال، می توان یک ادعای ترسناک دربارۀ ترکیه را به عنوان ترسناک ترین خبر بخش اخبار جدی خبرآنلاین در لیست پربازدیدترین ها مشاهده کرد.

در حوزه اجتماعی خبر جایگزین ایرانیها برای مسافرت به ترکیه و خبر تجمع مقابل مجلس و اعتراض فارغ‌التحصیلان حقوق به کانون وکلای دادگستری از دیگر اخبار، جز اخبار حوادث بازدید بیشتری داشت.

البته خبر افزایش شکایت از همسر به دلیل خیانت  هم در این حوزه، مخاطبان زیادی را جلب وجذب خود کرد.

در بخش اخبار اقتصادی مردم به اخبار مظنه قیمت خودرو علاقه زیادی نشان دادند چون قیمت خودروهای وارداتی مدل 2016 در بازار و ماجرای آخرین وضعیت فروش و قیمت محصولات جدید پژو در ایران بیش از همه دیده شد.

در حوزه سیاسی هم سخنرانی دکتر روحانی در روز پزشک، ماجرای خواندنی برای مخاطبان خبرآنلاین بود چون وسط سخنرانی رئیس جمهور، پخش تلویزیونی قطع شد دلیل آن هم سخنانی دکتر روحانی درباره پاره کرده قطعنامه ها عنوان شده است.

گلایه وزیر دفاع از روسها که گفته بود اعلام حضور روس‌ها در پایگاه نوژه، خودنمایی و بی‌معرفتی آنها بود هم برای مخاطبان جذاب بود تا در کنار واکنش علم‌الهدی به انتقادات درباره جزیره جدا بودن مشهد در سیاهه اخبار پربازدید سیاسی امروز قرار بگیرد.

ماجرای آمدن یک شخصیت عروسکی خاطره‌انگیز به سینما هم برای مخاطبان سرویس فرهنگی خبرآنلاین خوشایند بود.
آنها همچنین پسندیدند که برنامه «خندوانه» با حضور هموطنان کرد روی آنتن برود.

اما از سرزمین رویاهای طلایی هم به مخاطبان خبرآنلاین ندا رسید که کسی به دیدن فیلم 100 میلیون دلاری بن هور نرفت تا این خبر به همراه ماجرای جنجال آفرینی تصویر هنرپیشه معروف تایوانی با آیفون 7 در گزارش پربازدیدترینهای امروز خبرآنلاین دیده شود.

58231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 570495

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =