شهرداری تهران اعلام کرد در پی اعتراضات گسترده اهالی و کسبه پیاده راه 17 شهریور، این معبر موقتا به روی خودروهای عبوری باز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین پس از اینکه اعتراضات فراوان مردم و کسبه اطراف پیاده راه 17 شهریور به جایی نرسید، بالاخره کمیسیون نظارت شورای شهر تهران دست به کار شد و با توجه به اعتراضات مردم، طرح بازگشایی معبر 17 شهریور را به شهرداری داد. (اینجا)

امروز شهرداری تهران اعلام کرد این معبر را به صورت موقت روی عبور خودروها، بازگشایی می کند. معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران گفت: شهردار تهران ضمن موافقت با بازگشایی موقت و آزمایشی خیابان صفا به سمت جنوب در پیاده راه هفده شهریور مراتب را جهت اقدام به مسئولین ذیربط در شهرداری تهران ابلاغ کرده است و این مهم به زودی و پس از هماهنگی های لازم با پلیس راهور تهران بزرگ و ایجاد زیرساخت های لازم ترافیکی در آن محور اجرایی خواهد شد.
ناصر امانی به خبرنگاران گفت: پس از مدت اجرای آزمایشی که حداکثر سه ماه خواهد بود نتایج و میزان تاثیر این اقدام بر حل مشکلات اصناف حاشیه ای این محور و بار ترافیکی که ایجاد خواهد کرد در کمیسیونی مشترک با شورای اسلامی شهر تهران بررسی و تصمیم نهایی را اتخاذ خواهیم کرد.
معاون شهردار تهران ادامه داد: این اقدام بخشی از طرح کلی شهرداری تهران است که برای حل مشکلات محور صفا در پیاده راه هفده شهریور به شورای اسلامی شهر پیشنهاد شده است و قرار است در جلسه یکشنبه آینده شورای شهر در دستور کار قرار گیرد. خوشبختانه با همه پیشنهادات شهرداری تهران در کمیسیون مربوطه در شورای اسلامی شهر موافقت شده است.

 

46231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 570436

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =