معرفی بهترین ابزار هوشمند مانیتورینگ سلامت

هرچند می‌توان با گرفتن نبض با دو انگشت دست ضربان خود را گرفت، اما این موضوع باعث توقف سازندگان انواع ابزارهای هوشمند سلامت نشده است.

به گزارش خبرآنلاین، اغلب این ابزار با ضبط روزانه علائم حیاتی و ارسال آن به گوشی هوشمند از طریق اپ واسط، گزارش جامعی را به کاربران می‌دهند.

در اینجا 5 وسیله برتر در این زمینه را به شما معرفی می‌کنیم.

Garmin Forerunner 735XT



میزان تپش قلب / PHR، حداکثر اکسین دریافتی توسط بدن / V02 max، تحرک و خواب؛ ویژگی‌هایی است که ساعت هوشمند گارمین بعد از بستن روی مچ دست، برای شما انجام می‌دهد. قیمت آن 359 پوند است.

هر نوع دویدن، گام برداشتن، شنا و ... از طریق جی‌پی‌اس و سرعت‌سنج انجام می‌شود. سنسور اپتیک همچنین کار اندازه‌گیری فشارخون را انجام می‌دهد. درصد مطابقت نتایج این ساعت هوشمند با نتایج آزمایشگاهی 95 درصد صحیح است.

اگر کاربر آن را از روی دست دراورده و مجدداً روی دست ببندد، محاسبات ساعت به هم می‌ریزد و این‌یکی از نکات منفی این ساعت محسوب می‌شود.

 

FitBit Surge


ساعت 199 پوندی کمی پیچیده به نظر می‌رسد و برای دریافت محاسبات باید چند دکمه مختلف را باهم زد.

واقعیت این است که برای دریافت محاسبات عادی روزانه برای سلامتتان این ساعت مناسب است اما دنبال ویژگی‌های متنوع دران نباشید.

 

 

Withings Body Cardio Scale


وزنه دیجیتال که توده بدنی، توده استخوانی، توده ماهیچه‌ای بدن را اندازه‌گیری می‌کند و 149 پوند قیمت دارد.

سیستم بی‌سیم دارد که اطلاعات ثبت‌شده را روی اپ مخصوص روی گوشی منتقل می‌کند. این وسیله برای سلامت قلب و عروق مناسب به نظر می‌رسد.

 

 

 Withings Blood Pressure Monitor


یکی از ابزار مناسب دیجیتالی برای اندازه‌گیری فشارخون به قیمت 109 پوند که از طریق بلوتوث با گوشی شما ارتباط برقرار می‌کند.

کاربرد آسان، طراحی زیبا، شمارش میزان RHR قلب در کنار شمارش تپش قلب، لازم برای کاربرانی که از فشارخون بالا رنج می‌برند؛ از قابلیت‌های این ابزار هوشمند متصل به گوشی هوشمند با اپ مخصوص است.

 

 

Kito+



ضربان قلب، الکتروکاردیوگرافی یا نوار قلب، اندازه‌گیری اکسیژن خون، شمارش تنفس، درجه حرارت بدن ازجمله کارهایی است که کیتوپلاس 99 پوندی انجام می‌دهد.

کاربرانی که از آریتمی قلبی رنج می‌برند یا نگران‌اند، می‌توانند روی این دستگاه حساب باز کنند.


5656

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 570308

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =