ایرنا نوشت:

معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: از ابتدای دولت یازدهم تا کنون شاخصهای مختلف در دانشگاهها رشد 40 تا 80 درصدی داشته است.
سید ضیاء هاشمی یکشنبه شب در حاشیه نشست سراسری سالیانه مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاههای کشوردر مشهد در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: همانطور که نشریات در سطح ملی رشد فوق العاده ای داشته است نشریات دانشجویی نیز از دو هزار و 800 نشریه در ابتدای دولت یازدهم به چهار هزار و 300 نشریه افزایش یافته است. 

وی اظهار کرد: بر مبنای دانشگاه اسلامی در حوزه فرهنگی چارچوب و سند راهبردی وجود دارد که فعالیتهای گوناگون در حوزه های فرهنگی ،اجتماعی،علمی و دینی انجام می شود و هیچگونه بی توجهی فرهنگی در دانشگاهها انجام نمی گیرد.
هاشمی با بیان اینکه شاخصهای کمی و عمقی فعالیتهای دانشجویی نیز رو به رشد است، گفت: کانونهای علمی فرهنگی نیز حداقل 40 درصد رشد داشته اند.
وی با اشاره به توسعه فضای گفت و گو و مشارکت در محیطهای دانشگاهی و مردود بودن سیاه نمایی و جوسازی علیه دانشگاهها تاکید کرد: هیچ نهاد رسمی از فعالیتهای خارج از چارچوب قانونی حمایت نمی کند و رفتارهای خارج از قانون مطرود است.
نشست سالانه مسئولان بسیج دانشجویی 150 دانشگاه کشور به مدت پنج روز در مشهد ادامه دارد.

2323

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 570195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =